ELektroniczny Obieg Dokumentów i CRM w jednym
pl
  • en
DEMO
  • Produkty
    • System CRM
    • Obieg Dokumentów
    • E-archiwum / DMS
    • Ekstranet B2B / B2C
    • e-Kancelaria
    • e-Teczka
    • Aplikacje mobilne
    • Inne moduły
  • Oferta
    • Licencja bezterminowa
    • Licencja abonamentowa
    • Analiza przedwdrożeniowa
    • Usługa wsparcia
    • Usługa hostingu
    • Urządzenia
  • Aktualności
    • Aktualności
    • Historia wersji
    • Case study
    • Newsletter
    • Opinie
    • Blog
  • Firma
    • O nas
    • Kariera
    • Media
    • Partnerzy
    • Panel klienta
    • Kontakt
  • Zarządzanie budżetem w projekcie Czytaj dalej
  • System do rozliczania Delegacji krajowych i zagranicznych Czytaj dalej
  • Wybieramy program do zarządzania dokumentami w firmie Czytaj dalej
  • Efektywne zarządzanie Umowami Czytaj dalej
  • 3 skuteczne narzędzia, które usprawnią obieg dokumentów i faktur w firmie Czytaj dalej
  • Jak przygotować się do wdrożenia Elektronicznego Obiegu Dokumentów i CRM? Czytaj dalej
  • Obieg Zapotrzebowania jako narzędzie kontroli kosztów w firmie Czytaj dalej
  • 4 wskazówki, które pomogą Ci utrzymać koncentrację, kiedy pracujesz zdalnie Czytaj dalej
  • Jak poprawić bezpieczeństwo danych w firmie Czytaj dalej
  • Procesy Call Center w CRM, czyli prosty sposób na to, jak wynieść obsługę klienta na nowy poziom Czytaj dalej
  • Elektroniczny obieg dokumentów w urzędach. Czy Polacy polubili e-administrację? Czytaj dalej
  • Od kartki papieru do informacji w chmurze, czyli jak ewoluował CRM Czytaj dalej
  • 5 sytuacji, które oznaczają, że warto rozważyć Elektroniczny Obieg Dokumentów Czytaj dalej
  • Komunikacja z pracownikami – co ją poprawia, a co jej szkodzi? Czytaj dalej
  • 5 rzeczy, które wpłyną pozytywnie na produktywność kadry zarządzającej Czytaj dalej
  • Dlaczego firmy inwestują w zaawansowane systemy klasy CRM? Czytaj dalej
  • Jak zorganizować sobie mobilne biuro w czasie podróży służbowej? 4 praktyczne wskazówki Czytaj dalej
  • Do czego może się przydać system CRM w kancelarii? 4 przykłady Czytaj dalej
  • Jak skutecznie chronić dane w firmie Czytaj dalej
  • Korzyści z wdrożenia Baseline™ Czytaj dalej
  • Nowoczesny obieg dokumentów w firmie Czytaj dalej
Zarządzanie budżetem w projekcie
Niniejszy blog chcemy poświęcić zagadnieniu budżetowania wydatków na projekty co, zdaniem (...)
czytaj dalej
System do rozliczania Delegacji krajowych i zagranicznych
W każdej firmie w trakcie rozwoju przychodzi moment, kiedy wyjazdy służbowe pracowników (...)
czytaj dalej
Wybieramy program do zarządzania dokumentami w firmie
Na co zwracać uwagę przy wyborze oprogramowania/usługi online do zarządzania dokumentami? (...)
czytaj dalej
Efektywne zarządzanie Umowami
Trudno sobie wyobrazić prowadzenie firmy bez umów, kontraktów i innych dokumentów, które (...)
czytaj dalej
3 skuteczne narzędzia, które usprawnią obieg dokumentów i faktur w firmie
Niezależnie od tego czy prowadzisz przedsiębiorstwo lub pracujesz w małej, średniej czy (...)
czytaj dalej
Jak przygotować się do wdrożenia Elektronicznego Obiegu Dokumentów i CRM?
Zastanawiasz się, jak w bezpieczny i profesjonalny sposób powinieneś przygotować swoją (...)
czytaj dalej
Obieg Zapotrzebowania jako narzędzie kontroli kosztów w firmie
Zasadniczym celem każdego przedsiębiorstwa działającego na wolnym rynku jest osiągnięcie (...)
czytaj dalej
Aż 77% pracowników nie angażuje się w swoją pracę. Grywalizacja to sposób, aby temu zaradzić
Jak pokazują najnowsze badania, aż 77% pracowników z całego świata nie angażuje się w (...)
czytaj dalej
Czytaj, wysypiaj się, biegaj! 3 nawyki ludzi sukcesu, które możesz wprowadzić do swojego życia
Sukces zawodowy to coś, o czym marzy wielu z nas. Niestety, na to, aby móc nazywać się (...)
czytaj dalej
4 wskazówki, które pomogą Ci utrzymać koncentrację, kiedy pracujesz zdalnie
Czy pracowałeś kiedyś zdalnie? Jeżeli tak, z pewnością wiesz, że nie jest to tak proste, (...)
czytaj dalej
Jak poprawić bezpieczeństwo danych w firmie
Przedstawiamy felieton na temat zagrożeń jakie w dzisiejszych czasach spędzają sen z powiek (...)
czytaj dalej
Procesy Call Center w CRM, czyli prosty sposób na to, jak wynieść obsługę klienta na nowy poziom
Mogłoby się wydawać, że sam fakt nawiązania kontaktu z klientem to olbrzymi sukces. Prawda (...)
czytaj dalej
Elektroniczny obieg dokumentów w urzędach. Czy Polacy polubili e-administrację?
Polskie urzędy do dnia dzisiejszego cieszą się złą sławą i kojarzą się z niekończącymi (...)
czytaj dalej
Od kartki papieru do informacji w chmurze, czyli jak ewoluował CRM
CRM, czyli Customer Relationship Management to system, który ułatwia zarządzanie relacjami z (...)
czytaj dalej
Jak zwiększyć produktywność podczas firmowych spotkań? 3 zasady, które stosuje Zuckerberg, Bezos, Gates i Musk
Przebrnąłeś przez niejeden internetowy poradnik na temat produktywności i nie znalazłeś w (...)
czytaj dalej
5 sytuacji, które oznaczają, że warto rozważyć Elektroniczny Obieg Dokumentów
Twoja firma do dnia dzisiejszego operuje dokumentami w tradycyjnej, papierowej formie? Rok 2018 (...)
czytaj dalej
Komunikacja z pracownikami – co ją poprawia, a co jej szkodzi?
Trudno wyobrazić sobie dobrze prosperującą firmę, w której kadra zarządzająca nie dba o (...)
czytaj dalej
5 rzeczy, które wpłyną pozytywnie na produktywność kadry zarządzającej
Niekończąca się korespondencja mailowa, setki spotkań z pracownikami, przeciągające się (...)
czytaj dalej
Dlaczego firmy inwestują w zaawansowane systemy klasy CRM?
Coraz więcej firm szuka nowoczesnego, inteligentnego oprogramowania, które usprawni ich pracę (...)
czytaj dalej
Jak zorganizować sobie mobilne biuro w czasie podróży służbowej? 4 praktyczne wskazówki
Jeżeli kiedykolwiek zarządzałeś firmą, będąc w podróży służbowej, wiesz, że nie jest (...)
czytaj dalej
Do czego może się przydać system CRM w kancelarii? 4 przykłady
Praca prawnika to nieustanne wyzwania. Dobra organizacja czasu pracy, systematyczne katalogowanie (...)
czytaj dalej
Jak skutecznie chronić dane w firmie
Bezpieczeństwo danych w firmie to poboczny problem, który w praktyce dotyczy wyłącznie (...)
czytaj dalej
Korzyści z wdrożenia Baseline™
Czytając dzisiejsze artykuły i opracowania internetowe dotyczące zalet jakie daje wdrożenie (...)
czytaj dalej
Nowoczesny obieg dokumentów w firmie
Firma Baseline, wspólnie z jej technologicznym partnerem Brother Polska, stworzyli kompleksowe (...)
czytaj dalej
  • Produkty
    • System CRM
    • Obieg Dokumentów
    • E-archiwum / DMS
    • Ekstranet B2B / B2C
    • e-Kancelaria
    • e-Teczka
    • Aplikacje mobilne
    • Inne moduły
  • Oferta
    • Licencja bezterminowa
    • Licencja abonamentowa
    • Analiza przedwdrożeniowa
    • Usługa wsparcia
    • Usługa hostingu
    • Urządzenia
  • Aktualności
    • Aktualności
    • Historia wersji
    • Case study
    • Newsletter
    • Opinie
    • Blog
  • Firma
    • O nas
    • Kariera
    • Media
    • Partnerzy
    • Panel klienta
    • Kontakt
Formularz kontaktowy biuro: +48 (12) 312 06 51
sprzedaż: +48 663 366 002
sprzedaż: +48 (12) 311 86 45
Polityka prywatności Baseline © 2020
Projekt i wdrożenie: +moreplease
Umów się na prezentację

Proponujemy zdalną formę prezentacji z wykorzystaniem programu Team Viewer lub spotkanie w siedzibie klienta.

Ta strona wykorzystuje pliki cookie dla lepszego działania serwisu. Możesz zablokować pliki cookie w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji w Polityce Prywatności. Akceptuję
Polityka Prywatności
Necessary
Always Enabled