Nowy moduł – Pojazdy
28.11.2021Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów poszerzyliśmy ofertę Baseline o nowy moduł – Pojazdy, dedykowany nie tylko dla branży Automotive. (więcej…)
Naszą misją jest dostarczanie innowacyjnych narzędzi dla biznesu, dlatego przełamujemy obecne standardy i podnosimy poprzeczkę dla całej branży.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów poszerzyliśmy ofertę Baseline o nowy moduł – Pojazdy, dedykowany nie tylko dla branży Automotive. (więcej…)
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów poszerzyliśmy najnowszą wersję systemu Baseline™ o nową funkcjonalność – integrację z platformą Autenti. (więcej…)
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów poszerzyliśmy najnowszą wersję systemu Baseline™ o nową funkcjonalność – integrację z KRS online. (więcej…)
Szanowni Państwo,
W jesiennym wydaniu newslettera przygotowaliśmy zbiorczą informację o najnowszych funkcjach programu jakie znalazły się w planowanym na wrzesień 2020 wydaniu 10.0.0 systemu Baseline™. (więcej…)
System Baseline™ z powodzeniem wspiera polskie szpitale, automatyzuje procesy obiegu dokumentów i udrażnia przepływ informacji. Zapraszamy do lektury artykułu na temat wdrożenia Elektronicznego Obiegu Dokumentów w w krakowskim Szpitalu na Klinach, należącym do Grupy NEO Hospital. (więcej…)
Szanowni Państwo,
Mając na uwadze zaistniałą w chwili obecnej sytuację, spółka Baseline wychodzi naprzeciw oferując swoim klientom nieodpłatną, czasową możliwość rozszerzenia posiadanego już systemu Baseline™ o dodatkowe licencjonowane składniki. (więcej…)
Szanowni Państwo,
W noworocznym wydaniu newslettera przygotowaliśmy zbiorczą informację o najnowszych funkcjach programu jakie znalazły się w planowanym na grudzień 2019 wydaniu 9.3.1 systemu Baseline™. (więcej…)
Począwszy od 1 września 2019 roku ustawa o VAT wymusza na podatnikach nowe obowiązki. Oprócz już istniejącego obowiązku weryfikacji statusu podatnika powstała dodatkowa konieczność sprawdzania numerów kont bankowych w udostępnionej przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej bazie danych. (więcej…)
W trosce o najwyższy poziom świadczenia usług udostępniliśmy autorski, zewnętrzny portal www Ekstranet Baseline™ służący do obustronnej komunikacji z naszymi Klientami oraz Partnerami. Zadbaliśmy o to, aby korzystanie z portalu było intuicyjne i wygodne dla użytkowników końcowych. (więcej…)
W dniu dzisiejszym uruchomiliśmy dla użytkowników naszych produktów kanał dystrybucji informacji o wydanych nowościach, poprawkach i zmianach w systemie Baseline™. Informacje te zostały pogrupowane w kontekście poszczególnych wersji systemu. (więcej…)
W nowej wersji 9.0.0 została wprowadzona funkcjonalność budżetowania na projekty z możliwością weryfikacji wykonania w trybie rzeczywistym. Obok budżetowania konwencjonalnego, budżetowanie na projektach stanowi dopełnienie pełnej funkcjonalności jaką oferuje system Baseline™ w obszarze finansowym (więcej…)
Szukamy osób z doświadczeniem w IT, posiadających motywację do zdobywania i poszerzania wiedzy technicznej w obszarze utrzymania i rozwoju oprogramowania biznesowego. (więcej…)
Miło nam poinformować, iż na początku 2019 roku nawiązaliśmy współpracę z nowym Partnerem handlowym. Firma Aplitt Sp. z o.o. jest jednym z głównych dostawców usług informatycznych dla dużych instytucji finansowych w Polsce (więcej…)
Szanowni Państwo,
W noworocznym wydaniu newslettera przygotowaliśmy zbiorczą informację o najnowszych funkcjach programu jakie znalazły się w planowanym na styczeń 2019 wydaniu 8.8.0 systemu Baseline™. (więcej…)
Z uwagi na zmiany jakie weszły w życie z dniem 01 stycznia 2019 roku, zmieniliśmy całkowicie filozofię e-Teczki kadrowej. System uzyskał nową odsłonę i nowe możliwości, a przede wszystkim został dostosowany do zmian w KP. (więcej…)
O ile zarządzanie dokumentami w Baseline™ nie jest nowością, o tyle nowością jest zarządzanie dokumentami papierowymi. Przygotowaliśmy dedykowane narzędzie, które umożliwia sprawną ewidencję pudeł i segregatorów służących do archiwizacji dokumentów firmowych. (więcej…)
Konferencja LAW SUMMIT już za nami! Prelekcję jaką mieliśmy przyjemność poprowadzić obejrzało ok. 60 specjalistów z dziedziny prawa. Temat naszego wystąpienia „Zarządzanie Kancelarią na przykładzie wybranych procesów” wzbudził duże zainteresowanie odbiorców. (więcej…)
Szanowni Państwo,
W wakacyjnym wydaniu newslettera przygotowaliśmy zbiorczą informację o najnowszych funkcjach programu jakie znalazły się w planowanym na sierpień 2018 wydaniu 8.2.0 systemu Baseline™. (więcej…)
Baseline uruchamia newsletter-a. Chcesz się do nas zapisać i być na bieżąco z aktualnościami oraz produktami z rodziny Baseline™? Poniżej informację, które Cię zainteresują: (więcej…)
Baseline™ to świetny Program dla Kancelarii Prawnych. Pomaga porządkować sprawy i dokumenty, automatyzuje czynności związane z rejestracją pism, obiegiem dokumentów, zarządzaniem umowami oraz wystawianiem faktur. Właśnie dlatego stworzyliśmy dedykowaną stronę internetową poświęconą temu zagadnieniu. (więcej…)
18 marca 2018r. firma Baseline uczestniczyła w Targach Pracy AGH poszukując stażystów i pracowników na takie stanowiska jak programista, tester, inżynier oprogramowania. Targi odwiedziły tysiące studentów i absolwentów studiów wyższych informatyki i nie tylko. (więcej…)
W niedzielę 25 lutego 2018r. odbyło się szkolenie dla koordynatorów i kierownictwa Fundacji Mam Marzenie wieńczące wdrożenie Baseline™ dla wszystkich 16 oddziałów zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od lat wspieramy Fundację w prowadzeniu szlachetnej misji niesienia pomocy dla podopiecznych. (więcej…)
Szanowni Państwo,
W noworocznym wydaniu newslettera przygotowaliśmy zbiorczą informację o najnowszych funkcjach programu jakie znalazły się w planowanym na styczeń 2018 wydaniu 7.15.0 systemu Baseline™. (więcej…)
Proces sprzedażowy to rdzeń każdego CRM-a. Postanowiliśmy rozbudować obecną postać procesu i umożliwić zarządzanie pipeline’m w formie interakcyjnej checklisty z zachowaniem dotychczasowej formy prezentacji graficznej procesu. (więcej…)
Plugin Voip to nowa pozycja w ofercie Baseline. Integruje możliwości centrali telefonicznej z systemem Baseline™ oraz umożliwia nawiązywanie jak i odbieranie rozmów telefonicznych od klientów bezpośrednio z poziomu systemu Baseline™. (więcej…)
We wrześniu 2017 światło dzienne ujrzała nowa wersja systemu 7.12.0, a razem z nią wiele ciekawych udogodnień i rozwiązań. (więcej…)
SMSAPI to platforma do masowej wysyłki SMS, MMS i wiadomości głosowych VMS w celu dostarczania powiadomień oraz prowadzenia działań marketingowych. (więcej…)
Zachęcamy do zapoznania się z wypowiedzią naszego Dyrektora Zarządzającego w Gazecie Krakowskiej oraz Dzienniku Polskim. (więcej…)
Produkcja nowej wideoprezentacji Showreel 2017 dobiegła końca. Zachęcamy do zapoznania się z naszym materiałem video. (więcej…)
Przedstawiamy zupełnie nowy, alternatywny wygląd interfejsu głównego aplikacji www dostępny w najnowszej wersji systemu Baseline™, która światło dzienne ujrzy w marcu b.r. (więcej…)
Styczeń to czas podsumowań realizacji postanowień z ubiegłego roku. Z satysfakcją informujemy, iż udało się nam wykonać 100% założonego planu rozwoju oprogramowania na rok 2016.
Wystawianie faktur sprzedażowych zazwyczaj wiąże się z powtarzalną czynnością wykonywaną co miesiąc w każdej firmie. Ta powtarzalna czynność wymaga dużej ilości czasu oraz uwagi (więcej…)
Czym wyróżnia się Baseline™ na tle innych rozwiązań? Na czym polega unikalność rozwiązania? Jakie korzyści niesie Baseline™ dla firm? Na te i inne pytania odpowiadamy w listopadowym artykule Polskiego Przemysłu. (więcej…)
W listopadowym wydaniu miesięcznika Computerworld poruszony został wątek systemów DMS, a dokładnie „Na co należy zwrócić uwagę przy wyborze oprogramowania do zarządzania dokumentami”. (więcej…)
W październiku w sklepie Google Play znajdzie odsłonę zupełnie nowa aplikacja mobilna Baseline™, nad którą od dłuższego czasu pracowaliśmy. Przede wszystkim poprawiliśmy jej czytelność oraz ergonomię użytkowania. Wprowadziliśmy wiele dodatkowych funkcji m.in. (więcej…)
Wdrożenie nowej strony domowej otwiera kolejny rozdział w rozwoju Baseline. Nowy serwis pokazuje jak Baseline rozwinął się jako firma, dostawca i partner. Na przestrzeni kilku ostatnich lat znacznie rozbudowaliśmy zespół, poszerzyliśmy nasze portfolio usług i produktów (więcej…)
Obsługa delegacji zawsze wiązała się z papierologią oraz mnóstwem czasu jaki musiał być poświęcony na jej rozliczenie. Problem nasila się gdy ilość delegacji zaczyna wyraźnie wzrastać, a ludzi do pomocy w rozliczaniu nie przybywa. (więcej…)
Dużą siłą systemu Baseline™ jest możliwość obsługi procesów w kontekście wielu podmiotów na jednym systemie bazodanowym. W odróżnieniu od klasycznych programów kadrowych i księgowych, nie ma konieczności logowania się na inne konto lub inną bazę danych. (więcej…)
Budżetowanie jest jednym z ważniejszych elementów skutecznego zarządzania przedsiębiorstwem. Każda firma planując wydatki czy prognozując sprzedaż w domyśle uczestniczy w procesie budżetowania. Problem w tym, że na rynku nie ma wielu narzędzi, które są w stanie kompleksowo zautomatyzować zarządzanie budżetem (więcej…)
Moduł komunikacyjny Baseline™ oraz Ekstranet zostały rozbudowane o możliwość wysyłania pojedynczych lub masowych powiadomień sms do użytkowników systemu poprzez platformę SerwerSms.pl. Integracja umożliwia również wysyłanie spersonalizowanych wiadomości ECO lub FULL do klientów znajdujących się w bazie systemu CRM. (więcej…)
Do końca stycznia 2016, przy zakupie Elektronicznego Obiegu Dokumentów Baseline™ otrzymasz w prezencie niezbędny sprzęt firmy Brother! Połączenie funkcjonalności systemu Baseline™ z niezawodnością urządzeń Brother to doskonały wybór i wprowadzenie innowacyjności w Twojej firmie. (więcej…)
Jest nam niezmiernie miło zakomunikować, iż w dniu 02.11.2015r. jako pierwsi w Polsce uzyskaliśmy certyfikat Dane chronione wydany przez jednostkę certyfikującą TÜV NORD Polska Sp. z o.o. Certyfikat TÜV ma na celu uwiarygodnienie dostawcy oraz jego produktów na rynku biznesowym. (więcej…)
Jakiś czas temu publikowaliśmy artykuł o integracji Baseline™ z pakietem MS Office. Teraz chcielibyśmy przybliżyć naszym użytkownikom funkcjonalność jednego z komponentów systemu, który odpowiada za możliwość podglądu plików Office bezpośrednio w przeglądarce bez konieczności zapisywania plików na dysku i otwierania w dedykowanym programie. (więcej…)
Baseline™ umożliwia rejestrowanie i katalogowanie dokumentów papierowych w centralnym archiwum elektronicznym. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie, udostępniliśmy możliwość zamawiania dokumentów archiwalnych znajdujących się w zewnętrznym ośrodku przechowywania. (więcej…)
System Baseline™ został rozbudowany o kolejną, bardzo przydatną funkcjonalność związaną z pracą rozproszoną na plikach. Integracja z popularnym pakietem MS Office podnosi bezpieczeństwo i usprawnia zarządzanie wersjami dokumentów. (więcej…)
Szanowni Państwo,
W majowym wydaniu newslettera przygotowaliśmy zbiorczą informację o najnowszych funkcjach programu jakie znalazły się w planowanym na maj 2015 wydaniu 6.0.0 systemu Baseline™. (więcej…)
Uruchomiliśmy w Baseline™ nowatorską metodę potwierdzania nadania oraz odbioru dokumentów papierowych z oraz do Sekretariatu. Niejednokrotnie zdarza się, iż uruchomienie elektronicznego obiegu dokumentów w firmie nie rozwiązuje w pełni problemów z dokumentacją papierową (więcej…)
Moduł Intranet powstał w celu lepszej organizacji pracy oraz poprawy komunikacji wewnątrz firmy. W skład Intranetu wchodzi wiele narzędzi wymiany informacji tj: (więcej…)
Szanowni Państwo,
W bożonarodzeniowym wydaniu newslettera przygotowaliśmy zbiorczą informację o najnowszych funkcjach programu jakie znalazły się w planowanym na grudzień 2014 wydaniu 5.10.0 systemu Baseline™. (więcej…)
Dołącz do naszego zespołu pasjonatów i pomóż zmieniać rzeczywistość. Poszukujemy kreatywnych specjalistów IT do współpracy przy kolejnych projektach.