Zapraszamy do lektury „Systemy IT w Polsce”
03.08.2024
Chcielibyśmy zaprosić Państwa do zapoznania się z publikacją „Systemy IT w Polsce”, która szczegółowo opisuje procesy wdrożenia nowoczesnych technologii w przedsiębiorstwach. Książka stanowi cenne źródło wiedzy dla przedsiębiorców zainteresowanych tematyką innowacyjnych rozwiązań. (więcej…)
Gala 50-lecia Portu Lotniczego w Gdańsku
18.04.2024
5 kwietnia w AmberExpo odbyła się uroczysta gala z okazji 50-lecia Portu Lotniczego w Gdańsku, na którym mieliśmy przyjemność gościć jako dostawca oprogramowania. (więcej…)
Konferencja „Przyszłość bez papieru”
19.01.2024
20 stycznia Baseline po raz kolejny miał przyjemność brać udział w konferencji online organizowanej przez BPC Group Poland. Tym razem tematem wydarzenia było: Przyszłość bez papieru: Optymalizacja obiegu dokumentów i digitalizacja danych. (więcej…)
Certyfikat „Dane Chronione”
21.11.2023
Jest nam niezmiernie miło poinformować, iż po raz ósmy w dniu 02.11.2023 roku uzyskaliśmy certyfikat Dane Chronione wydawany przez jednostkę certyfikującą TÜV NORD Polska Sp. z o.o. (więcej…)
Spotkajmy się na ROADSHOW ONLINE
09.10.2023
Już 19 października 2023 roku mamy przyjemność wziąć udział w konferencji organizowanej przez BPC GROUP POLAND pod tytułem: Digitalizacja dokumentów. Skuteczne zarządzanie przepływem informacji. (więcej…)
Integracja z KSeF
03.08.2023
System Baseline™ został w pełni zintegrowany z KSeF co w praktyce umożliwia wysyłanie i odbieranie e-faktur z platformy Ministerstwa Finansów, zgodnie z nowymi przepisami. KSeF stanie się obowiązkowy począwszy od lipca 2024 roku. (więcej…)
Nowelizacja Kodeksu Pracy – regulacje pracy zdalnej
08.05.2023
Nowelizacja Kodeksu Pracy w 2023r. wprowadziła nowe przepisy dotyczące między innymi pracy zdalnej oraz urlopów. W najnowszej wersji oprogramowania Baseline™ zostały wdrożone zmiany, dzięki którym nasi klienci bezproblemowo zaadaptują się do nowych regulacji. (więcej…)
Wdrożenie w Chemobudowa – Kraków S.A.
27.04.2023
Wdrożenie Elektronicznego Obiegu Dokumentów Baseline™ w Przedsiębiorstwie Budownictwa Przemysłowego Chemobudowa – Kraków S.A. (więcej…)
10 urodziny Baseline
18.03.2023
Okrągła rocznica założenia firmy Baseline to okazja do wspomnień, dokonania oceny dotychczasowych osiągnieć oraz inspiracja do podejmowania dalszych planów rozwojowych.
Nasze 10 urodziny to bez wątpienia wyjątkowe wydarzenie, które wiele dla nas znaczy. (więcej…)
KSeF – obligatoryjne e-faktury od 1 stycznia 2024
26.01.2023
W Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Rządowego Centrum Legislacji, 1 grudnia został udostępniony projekt o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług tzw. Projekt KSeF wprowadzający model obligatoryjny e-fakturowania. (więcej…)
RoadShow grudzień 2022 „Digitalizacja dokumentów”
15.12.2022
13 grudnia odbyła się kolejna edycja konferencji RoadShow, na której Baseline pojawił się w roli partnera technologicznego. (więcej…)
Zobacz co nowego w czerwcu 2022
12.06.2022
Szanowni Państwo,
W letnim wydaniu newslettera przygotowaliśmy zbiorczą informację o najnowszych funkcjach programu jakie znalazły się w planowanym na czerwiec 2022 wydaniu 10.10.0 systemu Baseline™. (więcej…)
Nowy moduł – Pojazdy
28.11.2021
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów poszerzyliśmy ofertę Baseline o nowy moduł – Pojazdy, dedykowany nie tylko dla branży Automotive. (więcej…)
Integracja Baseline™ z platformą Autenti
29.06.2021
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów poszerzyliśmy najnowszą wersję systemu Baseline™ o nową funkcjonalność – integrację z platformą Autenti. (więcej…)
Integracja Baseline™ z KRS online
03.02.2021
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów poszerzyliśmy najnowszą wersję systemu Baseline™ o nową funkcjonalność – integrację z KRS online. (więcej…)
Zobacz co nowego we wrześniu 2020
19.10.2020
Szanowni Państwo,
W jesiennym wydaniu newslettera przygotowaliśmy zbiorczą informację o najnowszych funkcjach programu jakie znalazły się w planowanym na wrzesień 2020 wydaniu 10.0.0 systemu Baseline™. (więcej…)
System Baseline™ wspiera szpitale
14.05.2020
System Baseline™ z powodzeniem wspiera polskie szpitale, automatyzuje procesy obiegu dokumentów i udrażnia przepływ informacji. Zapraszamy do lektury artykułu na temat wdrożenia Elektronicznego Obiegu Dokumentów w w krakowskim Szpitalu na Klinach, należącym do Grupy NEO Hospital. (więcej…)
Oferta specjalna „Praca zdalna”
18.03.2020
Szanowni Państwo,
Mając na uwadze zaistniałą w chwili obecnej sytuację, spółka Baseline wychodzi naprzeciw oferując swoim klientom nieodpłatną, czasową możliwość rozszerzenia posiadanego już systemu Baseline™ o dodatkowe licencjonowane składniki. (więcej…)
Zobacz co nowego w grudniu 2019
27.12.2019
Szanowni Państwo,
W noworocznym wydaniu newslettera przygotowaliśmy zbiorczą informację o najnowszych funkcjach programu jakie znalazły się w planowanym na grudzień 2019 wydaniu 9.3.1 systemu Baseline™. (więcej…)
Obsługa „Białej listy” podatników VAT
15.11.2019
Począwszy od 1 września 2019 roku ustawa o VAT wymusza na podatnikach nowe obowiązki. Oprócz już istniejącego obowiązku weryfikacji statusu podatnika powstała dodatkowa konieczność sprawdzania numerów kont bankowych w udostępnionej przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej bazie danych. (więcej…)
Udostępniliśmy Portal dla naszych Klientów
30.09.2019
W trosce o najwyższy poziom świadczenia usług udostępniliśmy autorski, zewnętrzny portal www Ekstranet Baseline™ służący do obustronnej komunikacji z naszymi Klientami oraz Partnerami. Zadbaliśmy o to, aby korzystanie z portalu było intuicyjne i wygodne dla użytkowników końcowych. (więcej…)
Historia wersji systemu
22.08.2019
W dniu dzisiejszym uruchomiliśmy dla użytkowników naszych produktów kanał dystrybucji informacji o wydanych nowościach, poprawkach i zmianach w systemie Baseline™. Informacje te zostały pogrupowane w kontekście poszczególnych wersji systemu. (więcej…)
Zarządzanie budżetem w projekcie
05.07.2019
W nowej wersji 9.0.0 została wprowadzona funkcjonalność budżetowania na projekty z możliwością weryfikacji wykonania w trybie rzeczywistym. Obok budżetowania konwencjonalnego, budżetowanie na projektach stanowi dopełnienie pełnej funkcjonalności jaką oferuje system Baseline™ w obszarze finansowym (więcej…)
Poszukujemy pracowników IT
27.05.2019
Inżynier oprogramowania / programista
Szukamy osób z doświadczeniem w IT, posiadających motywację do zdobywania i poszerzania wiedzy technicznej w obszarze utrzymania i rozwoju oprogramowania biznesowego. (więcej…)
Nawiązanie współpracy z Aplitt Sp. z o.o.
21.03.2019
Miło nam poinformować, iż na początku 2019 roku nawiązaliśmy współpracę z nowym Partnerem handlowym. Firma Aplitt Sp. z o.o. jest jednym z głównych dostawców usług informatycznych dla dużych instytucji finansowych w Polsce (więcej…)
Zobacz co nowego w styczniu 2019
15.01.2019
Szanowni Państwo,
W noworocznym wydaniu newslettera przygotowaliśmy zbiorczą informację o najnowszych funkcjach programu jakie znalazły się w planowanym na styczeń 2019 wydaniu 8.8.0 systemu Baseline™. (więcej…)
Przedstawiamy nową e-Teczkę kadrową
21.12.2018
Z uwagi na zmiany jakie weszły w życie z dniem 01 stycznia 2019 roku, zmieniliśmy całkowicie filozofię e-Teczki kadrowej. System uzyskał nową odsłonę i nowe możliwości, a przede wszystkim został dostosowany do zmian w KP. (więcej…)
Archiwizacja dokumentów, zarządzanie pudłami i segregatorami
14.11.2018
O ile zarządzanie dokumentami w Baseline™ nie jest nowością, o tyle nowością jest zarządzanie dokumentami papierowymi. Przygotowaliśmy dedykowane narzędzie, które umożliwia sprawną ewidencję pudeł i segregatorów służących do archiwizacji dokumentów firmowych. (więcej…)
Udział w konferencji „Law Summit” 2018
20.09.2018
Konferencja LAW SUMMIT już za nami! Prelekcję jaką mieliśmy przyjemność poprowadzić obejrzało ok. 60 specjalistów z dziedziny prawa. Temat naszego wystąpienia „Zarządzanie Kancelarią na przykładzie wybranych procesów” wzbudził duże zainteresowanie odbiorców. (więcej…)
Zobacz co nowego w sierpniu 2018
17.08.2018
Szanowni Państwo,
W wakacyjnym wydaniu newslettera przygotowaliśmy zbiorczą informację o najnowszych funkcjach programu jakie znalazły się w planowanym na sierpień 2018 wydaniu 8.2.0 systemu Baseline™. (więcej…)
Dołącz do kampanii Newsletter
28.06.2018
Baseline uruchamia newsletter-a. Chcesz się do nas zapisać i być na bieżąco z aktualnościami oraz produktami z rodziny Baseline™? Poniżej informację, które Cię zainteresują: (więcej…)
Program dla Kancelarii Prawnych
16.05.2018
Baseline™ to świetny Program dla Kancelarii Prawnych. Pomaga porządkować sprawy i dokumenty, automatyzuje czynności związane z rejestracją pism, obiegiem dokumentów, zarządzaniem umowami oraz wystawianiem faktur. Właśnie dlatego stworzyliśmy dedykowaną stronę internetową poświęconą temu zagadnieniu. (więcej…)
Targi AGH 2018
21.03.2018
18 marca 2018r. firma Baseline uczestniczyła w Targach Pracy AGH poszukując stażystów i pracowników na takie stanowiska jak programista, tester, inżynier oprogramowania. Targi odwiedziły tysiące studentów i absolwentów studiów wyższych informatyki i nie tylko. (więcej…)
Wdrożenie w Fundacji Mam Marzenie
26.02.2018
W niedzielę 25 lutego 2018r. odbyło się szkolenie dla koordynatorów i kierownictwa Fundacji Mam Marzenie wieńczące wdrożenie Baseline™ dla wszystkich 16 oddziałów zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od lat wspieramy Fundację w prowadzeniu szlachetnej misji niesienia pomocy dla podopiecznych. (więcej…)
Zobacz co nowego w styczniu 2018
18.01.2018
Szanowni Państwo,
W noworocznym wydaniu newslettera przygotowaliśmy zbiorczą informację o najnowszych funkcjach programu jakie znalazły się w planowanym na styczeń 2018 wydaniu 7.15.0 systemu Baseline™. (więcej…)
Alternatywny wygląd procesu sprzedażowego
12.12.2017
Proces sprzedażowy to rdzeń każdego CRM-a. Postanowiliśmy rozbudować obecną postać procesu i umożliwić zarządzanie pipeline’m w formie interakcyjnej checklisty z zachowaniem dotychczasowej formy prezentacji graficznej procesu. (więcej…)
Integracja z Centralą telefoniczną
25.10.2017
Plugin Voip to nowa pozycja w ofercie Baseline. Integruje możliwości centrali telefonicznej z systemem Baseline™ oraz umożliwia nawiązywanie jak i odbieranie rozmów telefonicznych od klientów bezpośrednio z poziomu systemu Baseline™. (więcej…)
Nowe funkcjonalności we wrześniu 2017
26.09.2017
We wrześniu 2017 światło dzienne ujrzała nowa wersja systemu 7.12.0, a razem z nią wiele ciekawych udogodnień i rozwiązań. (więcej…)
Integracja z SMSAPI
25.08.2017
SMSAPI to platforma do masowej wysyłki SMS, MMS i wiadomości głosowych VMS w celu dostarczania powiadomień oraz prowadzenia działań marketingowych. (więcej…)
Krakowska firma z pomysłem wspiera rodzimych przedsiębiorców
30.06.2017
Zachęcamy do zapoznania się z wypowiedzią naszego Dyrektora Zarządzającego w Gazecie Krakowskiej oraz Dzienniku Polskim. (więcej…)
Showreel 2017
31.05.2017
Produkcja nowej wideoprezentacji Showreel 2017 dobiegła końca. Zachęcamy do zapoznania się z naszym materiałem video. (więcej…)
Nowy wygląd interfejsu głównego
28.02.2017
Przedstawiamy zupełnie nowy, alternatywny wygląd interfejsu głównego aplikacji www dostępny w najnowszej wersji systemu Baseline™, która światło dzienne ujrzy w marcu b.r. (więcej…)
Nowe funkcjonalności w styczniu 2017
12.01.2017
Styczeń to czas podsumowań realizacji postanowień z ubiegłego roku. Z satysfakcją informujemy, iż udało się nam wykonać 100% założonego planu rozwoju oprogramowania na rok 2016.
(więcej…)
Generator faktur sprzedażowych
16.12.2016
Wystawianie faktur sprzedażowych zazwyczaj wiąże się z powtarzalną czynnością wykonywaną co miesiąc w każdej firmie. Ta powtarzalna czynność wymaga dużej ilości czasu oraz uwagi (więcej…)
Artykuł prasowy w Polskim Przemyśle
23.11.2016
Czym wyróżnia się Baseline™ na tle innych rozwiązań? Na czym polega unikalność rozwiązania? Jakie korzyści niesie Baseline™ dla firm? Na te i inne pytania odpowiadamy w listopadowym artykule Polskiego Przemysłu. (więcej…)
Wypowiedź eksperta dla miesięcznika Computerworld
26.10.2016
W listopadowym wydaniu miesięcznika Computerworld poruszony został wątek systemów DMS, a dokładnie „Na co należy zwrócić uwagę przy wyborze oprogramowania do zarządzania dokumentami”. (więcej…)
Nowa aplikacja mobilna Android
29.09.2016
W październiku w sklepie Google Play znajdzie odsłonę zupełnie nowa aplikacja mobilna Baseline™, nad którą od dłuższego czasu pracowaliśmy. Przede wszystkim poprawiliśmy jej czytelność oraz ergonomię użytkowania. Wprowadziliśmy wiele dodatkowych funkcji m.in. (więcej…)
Nowa strona domowa Baseline
07.08.2016
Wdrożenie nowej strony domowej otwiera kolejny rozdział w rozwoju Baseline. Nowy serwis pokazuje jak Baseline rozwinął się jako firma, dostawca i partner. Na przestrzeni kilku ostatnich lat znacznie rozbudowaliśmy zespół, poszerzyliśmy nasze portfolio usług i produktów (więcej…)
Obsługa delegacji w systemie Baseline™
20.06.2016
Obsługa delegacji zawsze wiązała się z papierologią oraz mnóstwem czasu jaki musiał być poświęcony na jej rozliczenie. Problem nasila się gdy ilość delegacji zaczyna wyraźnie wzrastać, a ludzi do pomocy w rozliczaniu nie przybywa. (więcej…)
Obsługa wielu języków w Baseline™
27.05.2016
Dużą siłą systemu Baseline™ jest możliwość obsługi procesów w kontekście wielu podmiotów na jednym systemie bazodanowym. W odróżnieniu od klasycznych programów kadrowych i księgowych, nie ma konieczności logowania się na inne konto lub inną bazę danych. (więcej…)
Budżetowanie w systemie Baseline™
12.04.2016
Budżetowanie jest jednym z ważniejszych elementów skutecznego zarządzania przedsiębiorstwem. Każda firma planując wydatki czy prognozując sprzedaż w domyśle uczestniczy w procesie budżetowania. Problem w tym, że na rynku nie ma wielu narzędzi, które są w stanie kompleksowo zautomatyzować zarządzanie budżetem (więcej…)
Integracja z platformą SerwerSMS.pl
11.02.2016
Moduł komunikacyjny Baseline™ oraz Ekstranet zostały rozbudowane o możliwość wysyłania pojedynczych lub masowych powiadomień sms do użytkowników systemu poprzez platformę SerwerSms.pl. Integracja umożliwia również wysyłanie spersonalizowanych wiadomości ECO lub FULL do klientów znajdujących się w bazie systemu CRM. (więcej…)
Świąteczna Promocja na urządzenia Brother
11.12.2015
Do końca stycznia 2016, przy zakupie Elektronicznego Obiegu Dokumentów Baseline™ otrzymasz w prezencie niezbędny sprzęt firmy Brother! Połączenie funkcjonalności systemu Baseline™ z niezawodnością urządzeń Brother to doskonały wybór i wprowadzenie innowacyjności w Twojej firmie. (więcej…)
Certyfikat „Dane chronione” dla Baseline™
13.11.2015
Jest nam niezmiernie miło zakomunikować, iż w dniu 02.11.2015r. jako pierwsi w Polsce uzyskaliśmy certyfikat Dane chronione wydany przez jednostkę certyfikującą TÜV NORD Polska Sp. z o.o. Certyfikat TÜV ma na celu uwiarygodnienie dostawcy oraz jego produktów na rynku biznesowym. (więcej…)
Integracja Baseline™ z GroupDocs Viewer
10.09.2015
Jakiś czas temu publikowaliśmy artykuł o integracji Baseline™ z pakietem MS Office. Teraz chcielibyśmy przybliżyć naszym użytkownikom funkcjonalność jednego z komponentów systemu, który odpowiada za możliwość podglądu plików Office bezpośrednio w przeglądarce bez konieczności zapisywania plików na dysku i otwierania w dedykowanym programie. (więcej…)
Elektroniczne archiwum dokumentów
09.08.2015
Baseline™ umożliwia rejestrowanie i katalogowanie dokumentów papierowych w centralnym archiwum elektronicznym. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie, udostępniliśmy możliwość zamawiania dokumentów archiwalnych znajdujących się w zewnętrznym ośrodku przechowywania. (więcej…)
Integracja Baseline™ z pakietem MS Office
28.07.2015
System Baseline™ został rozbudowany o kolejną, bardzo przydatną funkcjonalność związaną z pracą rozproszoną na plikach. Integracja z popularnym pakietem MS Office podnosi bezpieczeństwo i usprawnia zarządzanie wersjami dokumentów. (więcej…)
Zobacz co nowego w maju 2015
23.05.2015
Szanowni Państwo,
W majowym wydaniu newslettera przygotowaliśmy zbiorczą informację o najnowszych funkcjach programu jakie znalazły się w planowanym na maj 2015 wydaniu 6.0.0 systemu Baseline™. (więcej…)
Elektroniczny odbiór dokumentów z Sekretariatu
01.03.2015
Uruchomiliśmy w Baseline™ nowatorską metodę potwierdzania nadania oraz odbioru dokumentów papierowych z oraz do Sekretariatu. Niejednokrotnie zdarza się, iż uruchomienie elektronicznego obiegu dokumentów w firmie nie rozwiązuje w pełni problemów z dokumentacją papierową (więcej…)
Intranet Baseline™ – komunikacja wewnętrzna w firmie
15.02.2015
Moduł Intranet powstał w celu lepszej organizacji pracy oraz poprawy komunikacji wewnątrz firmy. W skład Intranetu wchodzi wiele narzędzi wymiany informacji tj: (więcej…)
Zobacz co nowego w grudniu 2014
13.12.2014
Szanowni Państwo,
W bożonarodzeniowym wydaniu newslettera przygotowaliśmy zbiorczą informację o najnowszych funkcjach programu jakie znalazły się w planowanym na grudzień 2014 wydaniu 5.10.0 systemu Baseline™. (więcej…)