W noworocznym wydaniu newslettera przygotowaliśmy zbiorczą informację o najnowszych funkcjach programu jakie znalazły się w planowanym na styczeń 2018 wydaniu 7.15.0 systemu Baseline™.
Nowe funkcje programu:
Prezentacja procesu sprzedażowego w formie checklisty
Nie zawsze graficzna prezentacja procesu sprzedażowego jest wystarczająca, aby sprostać specyficzne wymagania niektórych branż. Stworzyliśmy alternatywną postać procesu w formie rozbudowanej checklisty działań. Każda kolejna pozycja checklisty może po jej zaznaczeniu wpływać na postęp procesu sprzedażowego lub służyć jedynie w celach informacyjnych.
Obsługa tablicy sprzedażowej
Na potrzeby CRM zaadoptowano funkcjonalność tablic dostępnych w module Intranet. Każdy Deal może mieć swoją własną tablicę, na której handlowcy wymieniają się spostrzeżeniami i umieszczają komentarze/dokumenty. Taka forma prowadzenia dziennika aktywności w niektórych przypadkach wydaje się być stosowniejsza.
Grupowa zmiana daty płatności faktur kosztowych
Funkcjonalność dostępna jest z poziomu systemowej Listy faktur kosztowych. Umożliwia hurtową zmianę daty płatności bez konieczności wprowadzania zmian dla każdej faktury z osobna.
Rozbudowa Kalendarza nieobecności
Rozbudowaliśmy Kalendarz nieobecności w taki sposób, aby można było prezentować na nim dodatkowe formy nieobecności takie jak np. Delegacja. W tym celu wprowadziliśmy zmiany, które potrafią wyświetlać różne typy nieobecności za pomocą odrębnych kolorów co w praktyce znacznie ułatwia ich rozróżnianie.
Obsługa zgód pod kontaktem (RODO)
Wejście w życie przepisów RODO zaowocowało stworzeniem mechanizmu nadawania i odbierania zgód bezpośrednio pod każdym kontaktem połączonym relacją z Dealem czy też Kontrahentem. Administrator systemu może dodawać nowe kategorie zgód co czyni ten mechanizm bardzo elastycznym.
Przesyłanie obrazów kanałem chat
Uprościliśmy możliwość przekazywania obrazków i tzw. screenshotów poprzez chat wewnętrzny. Wystarczy skopiować obraz lub wykonać printscreen, a następnie w oknie chatu wkleić za pomocą popularnego skrótu klawiatury CTRL+V.
Szybki podgląd szczegółów procesu z poziomu listy działań
Udostępniliśmy funkcjonalność szybkiego podglądu szczegółów procesu z poziomu listy działań. Osoby, które zatwierdzają duże ilości dokumentów faktur nie muszą już otwierać każdego dokumentu z osobna. Zbiorczy widok szczegółów pojawia się w formie pływającego okna pop-up po najechaniu kursorem na wybrane działanie z listy.
Przeliczanie kursu walut po dacie sprzedaży
W niektórych przypadkach ustawa o rachunkowości wymaga, aby w przypadku faktur dewizowych przeliczać kurs waluty w oparciu o datę sprzedaży, zamiast daty wystawienia. Użytkownik rejestrujący ma w tym momencie możliwość wyboru daty referencyjnej, z której skorzysta algorytm wyliczający datę przeliczenia kursu.
Kompresja grafiki na wydrukach pdf
Generowanie oferty pdf posiadającej wiele elementów graficznych potrafi wpłynąć na dużą wielkość pliku wynikowego oraz czas jego wyświetlenia. Kompresja obrazów może ten czas oraz wielkość pliku znacznie zredukować.
Dostosowano mechanizm OCR do obsługi popularnych języków
Kolejna wersja mechanizmu OCR doczekała się gruntownej rozbudowy w kierunku obsługi dwóch bardzo popularnych języków: angielskiego i niemieckiego. Zdecydowanie skróciło to czas rejestracji faktur obcojęzycznych.
Rejestracja faktur z poczty e-mail
Niejednokrotnie zdarza się, iż dostawca przesyła kilka faktur w jednej wiadomości e-mail. W takiej sytuacji system Baseline™ będzie umożliwiał rejestrację poprzez konwersję wiadomości e-mail na kilka osobnych Faktur.
Obsługa nowych pól na Fakturze sprzedaży
Rozbudowaliśmy systemowy formularz rejestracji i edycji Faktury sprzedaży o nowe pola, które muszą pojawić się w niektórych sytuacjach na wydruku dokumentu Faktury.
Integracja z Centralą telefoniczną
Plugin Voip to nowa pozycja w ofercie Baseline. Integruje możliwości centrali telefonicznej z systemem Baseline™ oraz umożliwia nawiązywanie jak i odbieranie rozmów telefonicznych od klientów bezpośrednio z poziomu systemu Baseline™, który wyświetla kartę klienta w momencie nawiązywania połączenia oraz umożliwia przeglądanie dziennika połączeń oraz odsłuchiwanie zapisanych rozmów. Potrafimy komunikować się z wieloma dostawcami usług telefonii voip.
Wyszukiwarka osób w ramach workflow
Rozwiązaliśmy problem związany z wyborem osób do przekazania działania, w sytuacji kiedy lista osób jest bardzo rozbudowana. Dynamiczna wyszukiwarka z łatwością skraca czas wyszukiwania właściwej osoby podświetlając jej pozycję na liście przekazywania.
Wyszukiwanie kontaktów po numerze telefonu
Algorytm wyszukiwania rekordów został rozbudowany o długo wyczekiwaną funkcjonalność przeszukiwania kontaktów po numerze telefonu. Mechanizm został zaimplementowany zarówno dla głównej wyszukiwarki jak i wyszukiwarek dostępnych z poziomu listy Deali i Kontrahentów.
Obsługa płatności ZUS na indywidualne rachunki bankowe
Zmiana formy realizacji płatności ZUS stała u podstaw wdrożenia mechanizmu, który przygotowuje dyspozycje zleceń bankowych ZUS na indywidualny rachunek bankowy nadany przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Usprawnienia w aplikacji mobilnej
Dodaliśmy kilka funkcji, które wpływają na ergonomię pracy z aplikacją mobilną tj. usługi geolokalizacją mogą być automatycznie aktywowane przy instalacji, zapraszanie uczestników spotkania na podstawie listy adresów e-mail, odczytywanie kodów kreskowych , tworzenie kontaktu na podstawie połączenia przychodzącego z nieznanego numeru.
Optymalizacja szybkości działania systemu
Przeprowadziliśmy bazodanowy tuning newralgicznych obszarów systemu takich jak lista dokumentów, lista działań, panel wyszukiwania, szczegóły elementu. W tym celu skorzystaliśmy z mechanizmu full-text search, aby jeszcze szybciej prezentować wyniki użytkownikom.
Obsługa ankiet via sms/e-mail
Opracowaliśmy specjalny mechanizm, za pomocą którego można wdrażać w życie ankietowanie bazujące na wiadomościach sms lub e-mail. Specjalny formularz ankiety wysyłany jest do odbiorców (klienci, partnerzy, dostawcy) w formie linku www. Dedykowane raporty zbierają i formatują odpowiedzi do postaci zbiorczej ułatwiającej analizę i podejmowanie decyzji.
Wyróżnienie listy działań priorytetowych
Panel działań workflow został rozbudowany o dodatkową listę działań utworzonych z wysokim priorytetem realizacji. Zabieg ten pomaga w pierwszej kolejności zająć się sprawami ważniejszymi z punktu widzenia prowadzenia biznesu. Analogiczną funkcjonalność przygotowaliśmy dla modułu Zadania.
Zespół Baseline
Naszą misją jest dostarczanie innowacyjnych narzędzi dla biznesu, dlatego przełamujemy obecne standardy i podnosimy poprzeczkę dla całej branży.
Umów się na prezentację
Proponujemy zdalną formę prezentacji z wykorzystaniem programu Team Viewer lub spotkanie w siedzibie klienta.
Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas poruszania się po witrynie. Spośród nich pliki cookie, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny. Używamy również plików cookie stron trzecich, które pomagają nam analizować i rozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Masz również możliwość rezygnacji z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może wpłynąć na wygodę przeglądania.
Niektóre pliki cookie są niezbędne do korzystania z pełnej funkcjonalności naszej witryny. Pozwalają nam utrzymywać sesje użytkowników i zapobiegać wszelkim zagrożeniom bezpieczeństwa. Nie zbierają ani nie przechowują żadnych danych osobowych. Na przykład te pliki cookie umożliwiają logowanie się do konta i dodawanie produktów do koszyka oraz bezpieczne dokonywanie transakcji.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-advertisement
1 year
Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics
1 year
Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Analytics" category .
cookielawinfo-checkbox-functional
1 year
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
1 year
Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Necessary" category .
cookielawinfo-checkbox-others
1 year
Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to store the user consent for cookies in the category "Others".
cookielawinfo-checkbox-performance
1 year
Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to store the user consent for cookies in the category "Performance".
Są to pliki cookie, które pomagają w niektórych mniej istotnych funkcjach na naszej stronie internetowej. Funkcjonalności te obejmują osadzanie treści, takich jak filmy lub udostępnianie treści witryny na platformach społecznościowych.
Cookie
Duration
Description
_icl_current_language
1 day
This cookie is stored by WPML WordPress plugin. The purpose of the cookie is to store the current language.
Te pliki cookie przechowują informacje, takie jak liczba odwiedzających witrynę, liczba unikalnych użytkowników, które strony witryny zostały odwiedzone, źródło wizyty itp. Dane te pomagają nam zrozumieć i przeanalizować, jak dobrze działa witryna i gdzie wymaga poprawy.
Cookie
Duration
Description
_ga
2 years
The _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
_ga_77CHDMWWBN
2 years
This cookie is installed by Google Analytics.
_gat
1 minute
This cookie is installed by Google Universal Analytics to restrain request rate and thus limit the collection of data on high traffic sites.
_gcl_au
3 months
Provided by Google Tag Manager to experiment advertisement efficiency of websites using their services.
_gid
1 day
Installed by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously.
CONSENT
2 years
YouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data.
Te pliki cookie służą do personalizacji reklam, które Ci pokazujemy, tak aby były dla Ciebie znaczące. Te pliki cookie pomagają nam również śledzić skuteczność tych kampanii reklamowych.
Informacje przechowywane w tych plikach cookie mogą być również wykorzystywane przez zewnętrznych dostawców reklam do wyświetlania reklam w innych witrynach w przeglądarce.
Cookie
Duration
Description
_fbp
3 months
This cookie is set by Facebook to display advertisements when either on Facebook or on a digital platform powered by Facebook advertising, after visiting the website.
fr
3 months
Facebook sets this cookie to show relevant advertisements to users by tracking user behaviour across the web, on sites that have Facebook pixel or Facebook social plugin.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
A cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface.
YSC
session
YSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages.
yt-remote-connected-devices
never
YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.
yt-remote-device-id
never
YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video.