System CRM dopasowany do Twoich potrzeb

Zaawansowana platforma CRM do obsługi i kontroli procesów sprzedażowych w średnim i dużym przedsiębiorstwie.

Co wyróżnia nasz CRM?

Wdrażamy Baseline™ tam gdzie inni nie potrafią lub nie mogą. Projektujemy procesy sprzedażowe wspólnie z naszymi klientami. Wierzymy, iż wdrożenie CRM to dopiero początek współpracy.

Zobacz demo lub

Wybrane wdrożenia CRM

Corab
Klient:
Corab
Zwiększyliśmy efektywność zespołu handlowego i poprawiliśmy system prognozowania wyników
czytaj dalej
Datera
Klient:
Datera
Wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów pozwoliło zwiększyć kontrolę nad obiegiem i (...)
czytaj dalej
Grupa Trans.eu
Klient:
Grupa Trans.eu
Poprawiliśmy przepływ informacji w dziale handlowym zwiększając efektywność sprzedawców (...)
czytaj dalej
BAZA KONTRAHENTÓW

  • centralna baza wszystkich kontaktów
  • import kontaktów z pliku .csv
  • integracja z formularzem kontaktowym
  • integracja z bazą podmiotów GUS
  • tagowanie i kategoryzacja kontaktów
  • elastyczny mechanizm uprawnień
PROCES SPRZEDAŻOWY

  • możliwość definiowania własnego procesu sprzedaży
  • graficzna prezentacja procesu sprzedażowego
  • możliwość dodawania statusów, notatek, załączników
  • rejestracja czasu pracy i rozmów telefonicznych
  • rozliczanie targetów i premii sprzedażowych
  • automatyczne przypominanie o terminach
PIPELINE

  • dynamiczny lejek sprzedażowy
  • prognozy sprzedaży
  • przypomnienia o akcjach do wykonania
  • monitoring aktywności zespołu
OFERTY I UMOWY SPRZEDAŻOWE

  • wbudowany generator ofert/zamówień
  • obieg akceptacji ofert/zamówień
  • własne szablony wydruków pdf
  • repozytorium umów sprzedażowych
  • wysyłka ofert via e-mail
KALENDARZ I POCZTA

  • centralny kalendarz z funkcją udostępniania
  • widok kalendarza dzień, tydzień, miesiąc, lista
  • synchronizacja poczty e-mail in/out
  • synchronizacja MS Exchange, MS Outlook, Gmail
  • własne szablony i stopki e-mail
  • korespondencja seryjna/ newsletter
INTEGRACJA Z CENTRALĄ TELEFONICZNĄ

  • nawiązywanie i odbieranie rozmów telefonicznych
  • automatyczne wyświetlanie historii kontaktu
  • zautomatyzowane tworzenie notatek po rozmowie
  • możliwość odsłuchania nagranej rozmowy
  • integracja z dostawcami usług voip
  • statystyki połączeń telefonicznych
GEOLOKALIZACJA

  • śledzenie trasy handlowca na mapie
  • wyszukiwanie kontaktów w promieniu mapy
  • wyznaczanie optymalnej trasy dojazdu
  • integracja z nawigacją Google
  • ankiety z funkcją geolokalizacji
RAPORTY I POWIADOMIENIA

Mobilność w standardzie

Aplikacja mobilna na Androida oraz iOS to idealne narzędzie pracy dla terenowych sił sprzedaży. Odkryj możliwość pracy na systemie bez konieczności otwierania komputera.

Dowiedz się więcej

Android logo Android iOS logo iOS

Bezpieczeństwo

Jesteśmy pierwszą firmą w Polsce, która otrzymała certyfikat „Data Protected”. Nasze rozwiązania spełniają rygorystyczne wymogi bezpieczeństwa w zakresie ochrony danych.

System CRM – charakterystyka naszej platformy

1. Baseline™ to system wsparcia sprzedaży zbudowany w oparciu o lekką technologię webową i najlepsze praktyki UX. Jest maksymalnie przejrzysty i intuicyjny. Do jego prawidłowego funkcjonowania wymagany jest wyłącznie serwer z systemem operacyjnym Windows – żadnych dodatkowo instalowanych komponentów i licencji.
2. To zintegrowane oprogramowanie CRM dostosowane do indywidualnych potrzeb Twojego biznesu. Nasz CRM oferujemy zarówno w chmurze jak i w modelu on-premise.
3. Modelujemy procesy sprzedażowe wspólnie z naszymi klientami. Tworzymy generatory ofert oraz umów sprzedażowych. Automatyzujemy wszystkie możliwe obszary działu handlowego.
4. Wdrażamy narzędzia kontroli procesów sprzedażowych dla Kadry zarządzającej. Raporty, które do tej pory były skłądane ręcznie, są generowane automatycznie i wysyłane na maila.
5. Obsługujemy procesy dotyczące wielu spółek w jednym systemie. Przetwarzamy skomplikowane matryce uprawnień, wspieramy wielojęzykowość.
6. Baseline™ automatyzuje codzienne czynności: pobiera dane kontrahentów z bazy GUS i VIES, pobiera dane o spłkach z KRS online, kontroluje terminy zadań i wysyła powiadomienia do użytkowników systemu.
7. Każda Szansa sprzedażowa (Deal) posiada czytelną, graficzną postać procesu. Dzięki temu użytkownik jest od razu zorientowany na jakim etapie sprzedażowym jest potencjalny klient oraz kto się nim opiekuje.
8. CRM Baseline™ posiada moduł wystawiania Faktur sprzedażowych. Opcjonalnie może również zaczytywać faktury z zewnętrznego systemu i generować statystyki handlowe.
 

Usługa wsparcia

Wybierz najlepszy pakiet i korzystaj z pomocy dedykowanego konsultanta Baseline.

Co klienci mówią o Baseline™
Zrewolucjonizuj zarządzanie firmą z Baseline™
Zobacz demo