 |
Obsługa „Białej listy” podatników VAT
Dodaliśmy automatyczną weryfikację podatników VAT oraz kont bankowych na tzw. Białej Liście. Zgodnie z nowym Rozporządzeniem podatnicy mają obowiązek weryfikacji podatników oraz kont bankowych przed realizacją zlecenia bankowego. Niewykonanie tego obowiązku zagrożone jest sankcjami karno-skarbowymi. Weryfikacja wykonywana jest podczas rejestracji faktury Vat oraz w trakcie generacji zleceń bankowych, a jej wynik komunikowany jest odpowiednimi statusami.
|
|
 |
Rozbudowa mechanizmu generacji Zleceń bankowych
Wdrożyliśmy możliwość częściowej spłaty faktury za pomocą mechanizmu generacji Zleceń bankowych, jak również wyboru z listy numeru rachunku bankowego, z którego zlecenia będą realizowane. Jeżeli natomiast w tym samym Zleceniu znajduje się faktura wraz z ujemną korektą wówczas termin płatności korekty zostanie przyjęty taki jak termin faktury korygowanej celem kompensaty.
|
|
 |
Prognoza należności
Doskonałe narzędzie dla firm, które chcą monitorować prognozę przyszłych wpływów za faktury sprzedażowe, które zostały wystawione lub zaimportowane do systemu Baseline™. Widok prezentuje sumaryczne kwoty należności bazując na okresach tygodniowych dając tym samym wiele innych informacji dotyczących statystyk płatności faktur przez klientów spółki oraz łącznej kwoty faktur zaległych.
|
|
 |
Zmiany w usłudze e-Nadawca
Dostosowaliśmy plugin e-Nadawca do obsługi nowej wersji API wprowadzającej m.in. obsługę formatów przesyłek (S-M-L) w miejsce, gdzie do tej pory wskazywano gabaryt. Dodaliśmy również obsługę nowego rodzaju przesyłki tzw. Przesyłki firmowej nierejestrowanej.
|
|
 |
Obsługa Podpisu kwalifikowanego
Zintegrowaliśmy oprogramowanie Baseline™ z narzędziem umożliwiającym składanie indywidualnego podpisu kwalifikowanego na dokumentach. Od teraz, każdy dokument znajdujący się w systemie może zostać podpisany w procesie, a informacja o tym zostanie zachowana w metadanych dokumentu jak również w bazie danych.
|
|
 |
Budżetowanie w projektach
Długo wyczekiwana funkcjonalność w końcu ujrzała światło dzienne. Kierownicy projektu mogą w prosty sposób analizować kondycję finansową projektu zarówno po stronie kosztowej jak i przychodowej. Baseline™ automatycznie przelicza tzw. wykonanie budżetowe w oparciu o koszty i przychody, które znajdują się w systemie. Wbudowane narzędzie umożliwia wersjonowanie założeń budżetowych i porównywanie wykonania w oparciu o zapisane wersje prognozy.
|
|
 |
Zmiany na Dokumentach i Działaniach
Dodaliśmy możliwość grupowego wydruku metryk Dokumentów z poziomu listy jak również możliwość grupowego przypisania do siebie samego Działań przynależących do danej grupy. Rozbudowano edytor javascript zwiększając jego ergonomię i komfort użytkowania. Zmiany nie ominęły również tzw. recordsetów, zwiększając ich funkcjonalność w zakresie jednoczesnej aktualizacji przez wielu użytkowników tego samego zestawu wierszy.
|
|
 |
Cykliczna synchronizacja spotkań z MS Outlook
Rozbudowaliśmy plugin MS Outlook o dodatkową flagę, dzięki której spotkania i zaproszenia przetwarzane w poczcie MS Outlook są synchronizowane w czasie rzeczywistym do systemu Baseline™. Jeżeli utworzymy spotkanie w programie Outlook lub otrzymamy zaproszenie z zewnątrz, nie musimy się już martwić o to, aby w systemie Baseline™ również zostało to zaktualizowane.
|
|
 |
Rozbudowa Intranetu
Po wklejeniu w oknie czatu zewnętrznego linku www do grafiki, zostanie od razu wyświetlona miniaturka tego obrazka. Dodano informację o czasie ostatniej aktywności użytkownika chatu, a zdjęcia przesyłane chatem będą się wyświetlały w postaci miniaturek. Dodaliśmy również możliwość anulowania publikacji załączników w Bazie wiedzy oraz możliwość edycji i usuwania plików zwersjonowanych.
|
|
 |
Zmiany w interfejsie aplikacji www
Główny interfejs aplikacji www doczekał się aktualizacji, która miała za zadanie zwiększyć i poprawić jego czytelność. W tym celu wprowadzono kolorystykę przycisków akcji, wyróżniono statusy rekordów, oznaczono filtry zawężające listy elementów oraz zmieniono wygląd dymków podpowiedzi.
|
|
 |
Bardziej funkcjonalny pipeline
Rozbudowaliśmy widok sprzedażowego lejka (Pipeline) o możliwość zmiany statusów Deali poprzez przeniesienie i upuszczenie danego Deala do właściwego koszyka (funkcja Drag&Drop). Taka możliwość zwiększa komfort pracy na materiale sprzedażowym ograniczając ilość kliknięć i wyszukiwań. Funkcjonalność została zastosowana również w przypadku pipeline projektowego i zadaniowego.
|
|
 |
Integracja z MS Excel
Opracowaliśmy i wdrożyliśmy mechanizm, dzięki któremu system Baseline™ będzie posiadał lepszą interakcję z plikami w formacie MS Excel. Za pomocą odpowiedniej konfiguracji możemy edytować treść zapisanych w systemie dokumentów, wyciągać z nich informacje jak również tworzyć i zapisywać nowe dokumenty .xlsx.
|
|
 |
Inne usprawnienia
W 2019 roku wdrożyliśmy setki mniejszych poprawek i udoskonaleń, które zostały opisane w naszym dzienniku zmian dostępnym pod adresem https://demo.baseline.pl/versions. Informacje te zostały pogrupowane w kontekście poszczególnych wersji systemu.
|