W noworocznym wydaniu newslettera przygotowaliśmy zbiorczą informację o najnowszych funkcjach programu jakie znalazły się w planowanym na grudzień 2019 wydaniu 9.3.1 systemu Baseline™.
Nowe funkcje programu:
Obsługa „Białej listy” podatników VAT
Dodaliśmy automatyczną weryfikację podatników VAT oraz kont bankowych na tzw. Białej Liście. Zgodnie z nowym Rozporządzeniem podatnicy mają obowiązek weryfikacji podatników oraz kont bankowych przed realizacją zlecenia bankowego. Niewykonanie tego obowiązku zagrożone jest sankcjami karno-skarbowymi. Weryfikacja wykonywana jest podczas rejestracji faktury Vat oraz w trakcie generacji zleceń bankowych, a jej wynik komunikowany jest odpowiednimi statusami.
Rozbudowa mechanizmu generacji Zleceń bankowych
Wdrożyliśmy możliwość częściowej spłaty faktury za pomocą mechanizmu generacji Zleceń bankowych, jak również wyboru z listy numeru rachunku bankowego, z którego zlecenia będą realizowane. Jeżeli natomiast w tym samym Zleceniu znajduje się faktura wraz z ujemną korektą wówczas termin płatności korekty zostanie przyjęty taki jak termin faktury korygowanej celem kompensaty.
Prognoza należności
Doskonałe narzędzie dla firm, które chcą monitorować prognozę przyszłych wpływów za faktury sprzedażowe, które zostały wystawione lub zaimportowane do systemu Baseline™. Widok prezentuje sumaryczne kwoty należności bazując na okresach tygodniowych dając tym samym wiele innych informacji dotyczących statystyk płatności faktur przez klientów spółki oraz łącznej kwoty faktur zaległych.
Zmiany w usłudze e-Nadawca
Dostosowaliśmy plugin e-Nadawca do obsługi nowej wersji API wprowadzającej m.in. obsługę formatów przesyłek (S-M-L) w miejsce, gdzie do tej pory wskazywano gabaryt. Dodaliśmy również obsługę nowego rodzaju przesyłki tzw. Przesyłki firmowej nierejestrowanej.
Obsługa Podpisu kwalifikowanego
Zintegrowaliśmy oprogramowanie Baseline™ z narzędziem umożliwiającym składanie indywidualnego podpisu kwalifikowanego na dokumentach. Od teraz, każdy dokument znajdujący się w systemie może zostać podpisany w procesie, a informacja o tym zostanie zachowana w metadanych dokumentu jak również w bazie danych.
Budżetowanie w projektach
Długo wyczekiwana funkcjonalność w końcu ujrzała światło dzienne. Kierownicy projektu mogą w prosty sposób analizować kondycję finansową projektu zarówno po stronie kosztowej jak i przychodowej. Baseline™ automatycznie przelicza tzw. wykonanie budżetowe w oparciu o koszty i przychody, które znajdują się w systemie. Wbudowane narzędzie umożliwia wersjonowanie założeń budżetowych i porównywanie wykonania w oparciu o zapisane wersje prognozy.
Zmiany na Dokumentach i Działaniach
Dodaliśmy możliwość grupowego wydruku metryk Dokumentów z poziomu listy jak również możliwość grupowego przypisania do siebie samego Działań przynależących do danej grupy. Rozbudowano edytor javascript zwiększając jego ergonomię i komfort użytkowania. Zmiany nie ominęły również tzw. recordsetów, zwiększając ich funkcjonalność w zakresie jednoczesnej aktualizacji przez wielu użytkowników tego samego zestawu wierszy.
Cykliczna synchronizacja spotkań z MS Outlook
Rozbudowaliśmy plugin MS Outlook o dodatkową flagę, dzięki której spotkania i zaproszenia przetwarzane w poczcie MS Outlook są synchronizowane w czasie rzeczywistym do systemu Baseline™. Jeżeli utworzymy spotkanie w programie Outlook lub otrzymamy zaproszenie z zewnątrz, nie musimy się już martwić o to, aby w systemie Baseline™ również zostało to zaktualizowane.
Rozbudowa Intranetu
Po wklejeniu w oknie czatu zewnętrznego linku www do grafiki, zostanie od razu wyświetlona miniaturka tego obrazka. Dodano informację o czasie ostatniej aktywności użytkownika chatu, a zdjęcia przesyłane chatem będą się wyświetlały w postaci miniaturek. Dodaliśmy również możliwość anulowania publikacji załączników w Bazie wiedzy oraz możliwość edycji i usuwania plików zwersjonowanych.
Zmiany w interfejsie aplikacji www
Główny interfejs aplikacji www doczekał się aktualizacji, która miała za zadanie zwiększyć i poprawić jego czytelność. W tym celu wprowadzono kolorystykę przycisków akcji, wyróżniono statusy rekordów, oznaczono filtry zawężające listy elementów oraz zmieniono wygląd dymków podpowiedzi.
Bardziej funkcjonalny pipeline
Rozbudowaliśmy widok sprzedażowego lejka (Pipeline) o możliwość zmiany statusów Deali poprzez przeniesienie i upuszczenie danego Deala do właściwego koszyka (funkcja Drag&Drop). Taka możliwość zwiększa komfort pracy na materiale sprzedażowym ograniczając ilość kliknięć i wyszukiwań. Funkcjonalność została zastosowana również w przypadku pipeline projektowego i zadaniowego.
Integracja z MS Excel
Opracowaliśmy i wdrożyliśmy mechanizm, dzięki któremu system Baseline™ będzie posiadał lepszą interakcję z plikami w formacie MS Excel. Za pomocą odpowiedniej konfiguracji możemy edytować treść zapisanych w systemie dokumentów, wyciągać z nich informacje jak również tworzyć i zapisywać nowe dokumenty .xlsx.
Inne usprawnienia
W 2019 roku wdrożyliśmy setki mniejszych poprawek i udoskonaleń, które zostały opisane w naszym dzienniku zmian dostępnym pod adresem https://demo.baseline.pl/versions. Informacje te zostały pogrupowane w kontekście poszczególnych wersji systemu.
Zespół Baseline
Naszą misją jest dostarczanie innowacyjnych narzędzi dla biznesu, dlatego przełamujemy obecne standardy i podnosimy poprzeczkę dla całej branży.
Umów się na prezentację
Proponujemy zdalną formę prezentacji z wykorzystaniem programu Team Viewer lub spotkanie w siedzibie klienta.
Ta strona wykorzystuje pliki cookie dla lepszego działania serwisu. Możesz zablokować pliki cookie w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji w Polityce Prywatności.Akceptuję
Polityka Prywatności
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.