Obsługa wielu języków w Baseline™

Opublikowano:


Dużą siłą systemu Baseline™ jest możliwość obsługi procesów w kontekście wielu podmiotów na jednym systemie bazodanowym. W odróżnieniu od klasycznych programów kadrowych i księgowych, nie ma konieczności logowania się na inne konto lub inną bazę danych. Zadbaliśmy o to, aby wygoda oraz ergonomia użytkowania były na pierwszym miejscu.

Obsługa wielu spółek grupy kapitałowej to nie lada wyzwanie i skomplikowana logika biznesowa oprogramowania. Wśród podstawowych wymagań coraz częściej pojawia się konieczność obsługi wielu języków przez zagraniczne oddziały grupy. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych odbiorców, dokonaliśmy szeregu zmian w głównym silniku Baseline™, aby w pełni obsługiwać wielojęzykowość na poziomie interfejsu użytkownika, jak i słowników systemowych, dokumentów oraz raportów.

Implementacja kolejnych języków wymaga jedynie tłumaczenia pozycji w tabeli słów kluczy.