Zobacz co nowego w maju 2015

Opublikowano:


Szanowni Państwo,

W majowym wydaniu newslettera przygotowaliśmy zbiorczą informację o najnowszych funkcjach programu jakie znalazły się w planowanym na maj 2015 wydaniu 6.0.0 systemu Baseline™.

Nowe funkcje programu:
Obrazek
Intranet
Wersja 6.0 została wydana pod znakiem komunikacji. Wdrożyliśmy do oferty nowy moduł Intranet składający się z tablic ogłoszeniowych, czatu wewnętrznego, bazy wiedzy, książki adresowej i innych elementów znacznie poprawiających komunikację w organizacji.
Obrazek
Chat wewnętrzny
Przedstawiamy nowy komunikator wewnętrzny wbudowany w Baseline™. To gwarancja ekspresowej wymiany informacji w firmie oraz najwyższy poziom bezpieczeństwa dla przesyłanych danych. Ponadto chat umożliwia załączanie plików oraz zrzutów ekranu z Baseline™. Niby to już było, ale jednak to coś zupełnie nowego…
Obrazek
Tablice ogłoszeniowe
Przedstawiamy nowy panel wymiany informacji oraz publikacji ogłoszeń firmowych w postaci treści oraz załączników. Tablice ogłoszeniowe współpracują z modułem Powiadomień dzięki czemu nowe wpisy są dystrybuowane do odbiorców w czasie rzeczywistym.
Obrazek
Elektroniczny odbiór dokumentów
Uruchomiliśmy w Baseline™ nowatorską metodę potwierdzania nadania oraz odbioru dokumentów papierowych z oraz do Sekretariatu. Wystarczy przy użyciu aplikacji mobilnej Baseline™ zeskanować kod kreskowy znajdujący się na każdym dokumencie, aby informacja o odbiorze/nadaniu znalazła się w odpowiednim miejscu systemie.
Obrazek
Timesheet projektu i pracownika
Baseline™ został wzbogacony o zestaw przydatnych raportów rozliczających czas pracy w projektach oraz timesheet pracowników. Raporty umożliwiają również rozliczanie projektów cyklicznych lub usług wsparcia opartych na tzw. pakietach godzinowych. Przypomnienia o niezalogowanym czasie pracy pomagają utrzymać kontrolę w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi.
Obrazek
Lepsza integracja z GUS
Z uwagi na zmianę formuły funkcjonowania serwisu wyszukiwarki podmiotów po numerze NIP zintegrowaliśmy Baseline™ z nową platformą GUS. W przeciwieństwie do poprzedniej wersji serwisu, nowa platforma umożliwia wyszukiwanie podmiotów bez konieczności wprowadzania zabezpieczenia captcha przy każdym żądaniu pobrania danych o podmiocie.
Obrazek
Historia wersji systemu
Baseline™ został rozbudowany o changelog, czyli historię wdrażanych wersji systemu wraz z informacją o nowych funkcjonalnościach, zmianach oraz poprawkach jakie znalazły się w poszczególnych wydaniach oprogramowania.
Obrazek
Nowe moduły w aplikacji mobilnej
Aplikacja mobilna została rozbudowana o dwie nowe sekcje: Baza wiedzy oraz Książka adresowa. Wierzymy, że umożliwi to w znacznym stopniu pracownikom mobilnym szybsze uzyskanie potrzebnych informacji lub nawiązanie szybszego kontaktu. Dodatkowo, wyeliminowaliśmy konieczność instalacji zewnętrznego programu na Android do obsługi kodów QR.
Obrazek
Nowy interfejs tworzenia avatarów
Został dodany zupełnie nowy interfejs tworzenia avatarów użytkowników, przy pomocy którego z łatwością można kadrować niewymiarowe zdjęcia uzyskując wyśmienite rezultaty.