 |
Integracja z usługą weryfikacji podatników VAT mf.gov.pl
Zintegrowaliśmy się z usługą Ministerstwa Finansów polegającą na weryfikacji czynnych podatników VAT. Każdorazowa rejestracja faktury automatycznie odpytuje i zapisuje w systemie otrzymany rezultat (status podatnika) wraz z datą zapytania.
|
|
 |
Obsługa mechanizmu „Split Payment”
Wdrożyliśmy mechanizm podzielonej płatności, który oficjalnie zaczął funkcjonować w obrocie w lipcu b.r. Użytkownik może zdecydować które faktury będzie opłacał mechanizmem „Split payment”, a które w dotychczasowy sposób. Specjalny tryb umożliwia domyślą realizację wszystkich zleceń w nowym trybie podzielonej płatności.
|
|
 |
Obsługa „Odwrotnego Obciążenia”
Rozbudowaliśmy mechanizm OCR w taki sposób, aby automatycznie rozpoznawał tzw. „odwrotne obciążenie”, czyli sytuację kiedy to na fakturze kosztowej nie jest wykazywana kwota podatku vat ponieważ jego rozliczenie pozostaje w gestii kupującego.
|
|
 |
Ulepszony edytor zapytań SQL i wyrażeń javascript
Ponieważ zapytania SQL i javascript stanowią znaczną część konfiguracji systemu, rozbudowaliśmy edytor w taki sposób, aby praca w nim stała się intuicyjna i przyjemna bez konieczności korzystania z natywnego edytora zewnętrznego. Edytor został również wyposażony w możliwość testowania zapytań SQL w oparciu o parametry P0-P4.
|
|
 |
Szybki podgląd kalendarza spotkań
Wskazując datę następnego kontaktu pod Dealem użytkownik może od razu wyświetlić podręczny widok kalendarza w zadanym okresie czasu bez konieczności otwierania go w osobnej karcie. Zabieg ten wpłynął mocno na ergonomię użytkowania CRM-a.
|
|
 |
Podgląd skanu na formularzu edycji dokumentu
Bardzo wyczekiwana funkcja programu, dzięki której szybki podgląd skanu jest już dostępny z poziomu edycji dokumentu, a nie tylko z poziomu jego tworzenia. Edytowanie dokumentu z tego powodu staje się szybsze i wygodniejsze.
|
|
 |
Szybkie dodawanie kontrahenta jeżeli nie istnieje w GUS
Podmiot, którego nie udało się wyszukać w bazie GUS, może zostać dodany bez konieczności wychodzenia z formatki pobierania danych o podmiotach z GUS. Jest to duże ułatwienie, kiedy naszymi klientami są osoby fizyczne nie posiadające rekordu w zasobach Głównego Urzędu Statystycznego.
|
|
 |
Cykliczna synchronizacja spotkań z MS Outlook
Rozbudowaliśmy plugin MS Outlook o dodatkową flagę, dzięki której spotkania i zaproszenia przetwarzane w poczcie MS Outlook są synchronizowane w czasie rzeczywistym do systemu Baseline™. Jeżeli utworzymy spotkanie w programie Outlook lub otrzymamy zaproszenie z zewnątrz, nie musimy się już martwić o to, aby w systemie Baseline™ również zostało to zaktualizowane.
|
|
 |
Mechanizm importu tłumaczeń językowych
Niezwykle przydatny mechanizm dla firm, które wykorzystują wielojęzykowość. Administrator systemu może w łatwy sposób pobrać szablon tłumaczeń, a następnie w również prosty sposób wgrać uzupełniony plik, który zaktualizuje tłumaczenia danego języka w systemie.
|
|
 |
Import leadów z formatu .csv
Rozbudowaliśmy mechanizm importu danych z poziomu panelu administracyjnego. Od tego momentu można również importować Leady, które zostaną wgrane do osobnego rejestru systemu.
|
|
 |
Szczegółowa historia zmian na dokumentach
Każda zmiana na dokumencie jest już automatycznie odnotowywana w dzienniku zmian. Rozbudowany widok podglądu historii zmian umożliwia precyzyjnie wskazanie użytkownika, który wykonał konkretne zapisy na dokumencie z możliwością podglądu tych zmian jak i treści zmienionej.
|
|
|
 |
Obsługa rejestrowania pism z użyciem kodów kreskowych z banderoli
W określonych sytuacjach użycie drukarek kodów QR jest niemożliwe lub po prostu nieopłacalne. W takim przypadku możemy wykorzystać nowy mechanizm znakowania pism kodami kreskowymi z banderoli i skanowania ich wprost do systemu. Mechanizm ten sprawdza się również w przypadku skanowania bardzo dużych wolumenów pism i faktur.
|