Intranet Baseline™ – komunikacja wewnętrzna w firmie

Opublikowano:


Moduł Intranet powstał w celu lepszej organizacji pracy oraz poprawy komunikacji wewnątrz firmy. W skład Intranetu wchodzi wiele narzędzi wymiany informacji tj:

Książka adresowa – to globalna lista wszystkich pracowników organizacji w podziale na spółki oraz departamenty. Pracownicy mogą w szybki sposób uzyskać dane kontaktowe do osób z ich organizacji oraz dowiedzieć się o aktualnie przydzielonym zastępstwie w przypadku nieobecności.

Baza wiedzy – to repozytorium treści oraz plików i procedur firmowych zarządzane z jednego miejsca w systemie. Układ struktury folderów umożliwia łatwe zarządzanie dostępem do wybranych treści w obrębie całej organizacji.

Tablice ogłoszeniowe – to panel wymiany informacji oraz publikacji ogłoszeń firmowych w postaci treści oraz załączników. Tablice współpracują z modułem Powiadomień dzięki czemu nowe wpisy są dystrybuowane do odbiorców w czasie rzeczywistym.

Komunikator wewnętrzny – to klasyczny chat, bardzo przydatny do szybkiej wymiany informacji oraz przesyłania plików. Komunikator bazuje na technologii SignalR, która umożliwia prowadzenie rozmowy w czasie rzeczywistym.

Własne skróty – to możliwość umieszczania własnych odnośników do zasobów firmowych. Dzięki temu w jednym miejscu pracownicy mogą uzyskać dostęp do wszelkich zasobów współdzielonych w firmie.

Zobacz szczegółowy opis modułu Intranet.