Nowe funkcjonalności w styczniu 2017

Opublikowano:


Styczeń to czas podsumowań realizacji postanowień z ubiegłego roku. Z satysfakcją informujemy, iż udało się nam wykonać 100% założonego planu rozwoju oprogramowania na rok 2016.

 

Nowe funkcje programu:
Obrazek
Ekstranet
Nowa, elektroniczna platforma służąca do obustronnej komunikacji B2B oraz B2C. To panel dostępowy, w którym partnerzy i odbiorcy mogą zweryfikować saldo, pobrać fakturę, zgłosić reklamację lub złożyć zamówienie. Ekstranet Baseline™ to również nowoczesne, elektroniczne biuro obsługi klienta.
Obrazek
Nowa strona domowa www.baseline.pl
Wdrożenie nowej strony domowej otwiera kolejny rozdział w rozwoju Baseline. Nowy serwis pokazuje jak Baseline rozwinął się jako firma, dostawca i partner. Na przestrzeni kilku ostatnich lat znacznie rozbudowaliśmy zespół, poszerzyliśmy nasze portfolio usług i produktów.
Obrazek
Obsługa wielu języków
Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów, dokonaliśmy szeregu zmian w głównym silniku Baseline™, aby w pełni obsługiwać wielojęzykowość na poziomie interfejsu użytkownika, jak i słowników systemowych, dokumentów oraz raportów. Implementacja kolejnych języków wymaga jedynie tłumaczenia pozycji w tabeli słów kluczy.
Obrazek
Nowa aplikacja mobilna
Zupełnie nowa aplikacja mobilna dla systemu Android. Postawiliśmy głównie na czytelność oraz ergonomię jej użytkowania. Wprowadziliśmy wiele dodatkowych funkcji m.in.lepszą integrację z telefonem, logowanie rozmów, logowanie trasy przejazdu, rozbudowane filtrowanie. W kolejnej odsłonie aplikacji zostanie udostępniona funkcjonalność chat on-line oraz wersja na iOS.
Obrazek
Nowy moduł Budżetowanie
Baseline™ wprowadził możliwość wygodnego planowania budżetów zarówno w podziale na koszty jak i przychody. Budżetowanie jest realizowane w dwóch wymiarach: na jednostki (departamenty) oraz rodzaje kosztów/przychodów. Budżet jest w pełni zintegrowany z obiegiem faktur oraz planem kont księgowych, który jest przechowywany w Baseline™. Oznacza to, iż raport wykonania budżetu jest dostępny od ręki uwzględniając wszystkie zaksięgowane koszty/przychody.
Obrazek
Kreator ścieżek workflow
Baseline™ został wzbogacony o wbudowany kreator tworzenia obiegu dokumentów. Prosty, szybki i przyjemny sposób na stworzenie własnych ścieżek procesów, warunków i przejść pomiędzy etapami. Kreator ścieżek nie wymaga posiadania dodatkowych, specyficznych umiejętności od użytkownika.
Obrazek
Generator faktur sprzedażowych
Nowa funkcjonalność dedykowana dla klientów wystawiających duże ilości faktur sprzedażowych. Tworzenie szablonów faktur jest prostą operacją podobną do wystawiania zwykłych faktur. Odpowiednio zaprogramowany automat sprawdza codziennie czy istnieje konieczność wystawienia nowej faktury dla klienta. Po wystawieniu wskazana osoba otrzymuje powiadomienie e-mail z listą wygenerowanych faktur, po akceptacji których mogą one zostać wysłane do klientów drogą mailową.
Obrazek
Obsługa i rozliczanie delegacji
System Baseline™ realizuje pełną obsługę delegacji (krajowych i zagranicznych) począwszy od złożenia polecenia wyjazdu, poprzez akceptację terminów i kosztów, a kończąc na całkowitym rozliczeniu wyjazdu. Odpowiedni algorytm przelicza kwoty kilometrówek, oblicza diety krajowe i zagraniczne oraz generuje zbiorcze podsumowanie. Co więcej delegacje mogą być wnioskowane i rozliczane przez samych pracowników – w takim wariancie dział HR jedynie weryfikuje poprawność rozliczeń.
Obrazek
Integracja z platformą SerwerSms.pl
Moduł komunikacyjny Baseline™ oraz Ekstranet zostały rozbudowane o możliwość wysyłania pojedynczych lub masowych powiadomień sms do użytkowników systemu poprzez platformę SerwerSms.pl. Integracja umożliwia również wysyłanie spersonalizowanych wiadomości ECO lub FULL do klientów znajdujących się w bazie CRM.