Oferta specjalna „Praca zdalna”

Opublikowano:


Szanowni Państwo,

Mając na uwadze zaistniałą w chwili obecnej sytuację, spółka Baseline wychodzi naprzeciw oferując swoim klientom nieodpłatną, czasową możliwość rozszerzenia posiadanego już systemu Baseline™ o dodatkowe licencjonowane składniki. Wybrane dodatki znacząco usprawniają pracę zdalną, ale również wpływają na ogólną poprawę przepływu informacji w całej firmie. Dodatkowe Moduły, Komponenty czy liczba licencji Użytkowników mogą zostać udostępnione do końca drugiego kwartału 2020 roku nieodpłatnie, z możliwością przedłużenia na kolejne okresy w przypadku przedłużającej się obecnej sytuacji epidemiologicznej. W przypadku chęci skorzystania z dodatkowych funkcji oprogramowania, prosimy o kontakt z naszymi przedstawicielami handlowymi lub zgłoszenie zapotrzebowania na Portalu Klienta. Każde zgłoszenie będzie rozpatrywane indywidualnie.

Poniżej przedstawiamy krótki opis niektórych modułów i komponentów, mogących usprawnić funkcjonowanie Państwa działalności. Poniższe moduły nie wymagają personalizacji, dlatego ich aktywacja nie wiąże się z dodatkowymi kosztami. Pozostałe składniki oprogramowania wymagają zazwyczaj indywidualnego dostosowania, co będzie wpływać na koszt ich udostępnienia.

Poniżej krótka lista funkcjonalności, za pomocą których system Baseline™ wspiera pracę zdalną:

1. Intranet:

a. BAZA WIEDZY – dzięki tej funkcjonalności zyskujemy centralne miejsce do przechowywania i publikowania dokumentów firmowych, np.: (polityki, procedury, instrukcje, szablony, wzory, zarządzenia, itp.). Istnieje również możliwość linkowania do innych zasobów sieciowych.
b. CZAT WEWNĘTRZNY – szybka i dynamiczna indywidualna komunikacja między pracownikami z możliwością przesyłania tekstu, plików, widoków, w bezpieczny kontrolowany przez Firmę sposób. Historia czatu jest dostępna dla każdego użytkownika.
c. TABLICE OGŁOSZENIOWE – grupowa komunikacja realizowana w zorganizowany sposób. Tablice mogą być przeznaczone zarówno dla całej firmy jak i dedykowanych zamkniętych grup. Istnieje możliwość wątkowania postów, dodawania zdjęć czy plików oraz publikowania ogłoszeń np.: (tablice dla działów z opisem specyficznych przypadków, ogłoszenia kupię/sprzedam, zamawiania rzeczy, ogłoszeń kadry kierowniczej, opisu propozycji usprawnień pracy na każdym stanowisku, itd.). Tablice ogłoszeniowe z powodzeniem zastępują kanał e-mail w zakresie komunikacji firma-pracownicy.

2. Zadania:

a. Wsparcie dla menedżerów i pracowników w obszarze przydzielania, realizacji, kontroli postępów i terminów w przypisaniu do poszczególnych osób, projektów, działań, dokumentów czy innych zadań
b. Każde zadanie może być złożone z mniejszych podzadań przydzielonych do różnych osób w teamie.
c. W łatwy sposób można dodać do zadania komentarz lub załączyć ważny plik. Odpowiednie osoby zostaną o tym powiadomione.
d. Moduł Zadania loguje i wyświetla wszystkie ważne zdarzenia na linii czasu, może również rejestrować czas pracy każdego użytkownika osobno dla zadania.

3. Aplikacja mobilna:

a. Szybki dostęp do informacji dzięki zainstalowaniu na smartfonie lub tablecie (wspieramy systemy iOS i Android).
b. Baza kontrahentów dosłownie „w kieszeni”.
c. Dostęp do kalendarza z możliwością wykonania interakcji.
d. Powiadomienia o przypisanych zadaniach, zdarzeniach, działaniach czy oczekujących dokumentach.
e. Rejestracja zdarzeń przypisanych do kartotek kontrahentów.
f. Usprawnienie systemu zarządzania rejestracją notatek.
g. Błyskawiczna i wygodna akceptacja wniosków z możliwością podglądu dokumentów i historii obiegu.
h. Łatwy dostęp do repozytorium wszystkich dokumentów cyfrowych.