Usprawniliśmy wewnętrzny obieg dokumentów oraz główne procesy kadrowo-finansowe(...)

Rim
Klient:
Rim
Branża: Usługi flotowe

rim flota

WYZWANIE

RIM to organizacja zajmująca się obsługą floty firm działająca w ramach jednego z największych dostawców części samochodowych w Europie. W chwili obecnej obsługuje ponad 60,000 pojazdów oraz współpracuje siecią 650 dedykowanych flocie warsztatów na terenie całego kraju.

Operator floty poszukiwał rozwiązania CRM, który połączy sieć warsztatów oraz klientów korporacyjnych w jeden centralny system, na który składały się m.in. sklasyfikowana baza danych podmiotów, zaawansowana wyszukiwarka w połączeniu z geolokalizacją warsztatów na mapie, narzędzia ofertowania i ankietowania. Klient poszukiwał również narzędzia do obsługi procesów administracyjnych tj. obieg dokumentów, faktury sprzedaży, procesy kadrowe, zadania, aktywa oraz możliwości raportowania i zarządzania projektami.

WDROŻONE ROZWIĄZANIE

Wdrożenie wymagało indywidualnego dostosowania modułu CRM do ewidencji i obsługi specyficznych parametrów jakimi cechowały się podmioty znajdujące się w bazie danych. Każdy warsztat świadczący usługi na rzecz RiM został opisany parametrami, które umożliwiały późniejsze wyszukiwanie w oparciu o złożone kryteria. W późniejszym etapie system Baseline™ został zintegrowany z systemem obsługi floty po kątem ankietowania już wykonanych zleceń.

Zamodelowano oraz wdrożono elektroniczny obieg dokumentów uwzględniający oddzielne przebiegi dla różnych typów dokumentów i faktur. Dostosowano i wdrożono moduł finansowy umożliwiający fakturowanie sprzedaży. Całość zintegrowano z modułem ocr-owującym oraz zewnętrznym systemem księgowym Asseco Wapro WF-FaKir. W 2016 roku wdrożono moduł budżetujący zintegrowany z pozostałymi obszarami Baseline™ dotyczącymi finansów i kadr.
Uruchomiono dedykowane procesy kadrowe takie jak wnioski pracownicze, karty urlopowe, grafiki urlopów i pracy zmianowej, generator elektronicznych umów oraz ewidencję list płac. Całość zintegrowano z bankiem.

Etap I (zrealizowany)

wdrożenie CRM, scentralizowanie informacji o warsztatach, klientach i kontrahentach
wdrożenie procesów kadrowych w oparciu o moduł HR
wdrożenie modułów: Projekty, Zadania, Raporty

Etap II (zrealizowany)

wdrożenie modułu Finansowego do obsługi sprzedaży
wdrożenie Elektronicznego Obiegu Dokumentów
integracja z systemem księgowym

Etap III (zrealizowany)

wdrożenie modułu Aktywa
wdrożenie aplikacji mobilnych

Etap IV (zrealizowany)

wdrożenie narzędzi komunikacji (Intranet)
wdrożenie modułu OCR

Etap V (zrealizowany)

wdrożenie modułu zarządzania budżetem

INTEGRACJA Z INNYMI SYSTEMAMI

Asseco Wapro WF-FaKir
FMS Fleet

EFEKT

Scentralizowanie i uporządkowanie procesów biznesowych i operacyjnych. Zautomatyzowanie czynności związanych z obiegiem dokumentów, procesami kadrowymi oraz sprzedażowymi. Centralne narzędzie do komunikacji wewnętrznej oraz kontroli finansowej. Znaczne skrócenie czasu dostępu do informacji.

Poznaj inne historie sukcesu
Grupa Trans.eu
Klient:
Grupa Trans.eu
Poprawiliśmy przepływ informacji w dziale handlowym zwiększając efektywność sprzedawców (...)
czytaj dalej
Vision Express
Klient:
Vision Express
Dostęp do elektronicznych danych kadrowych naszych pracowników został skrócony do minimum (...)
czytaj dalej
Benefit Systems
Klient:
Benefit Systems
E-archiwum Baseline™ sprawdza się jako system do masowej archiwizacji umów (...)
czytaj dalej
SATIS GPS
Klient:
SATIS GPS
Skróciliśmy czas raportowania statusów oraz podejmowania decyzji sprzedażowych (...)
czytaj dalej
Fabryka Magika
Klient:
Fabryka Magika
Skróciliśmy czas procesu ofertowania i realizacji zamówień dla naszych klientów (...)
czytaj dalej
PromoHolding
Klient:
PromoHolding
Zwiększyliśmy potencjał sprzedażowy łącząc w Baseline™ wszystkie spółki holdingu (...)
czytaj dalej
Frapol
Klient:
Frapol
Obieg faktur zakupowych oraz ofert został całkowicie zautomatyzowany (...)
czytaj dalej
Grupa Copernicus
Klient:
Grupa Copernicus
Uporządkowaliśmy przepływ dokumentów w całej grupie kapitałowej Copernicus (...)
czytaj dalej
Geotermia Podhalańska
Klient:
Geotermia Podhalańska
Zautomatyzowaliśmy w Baseline™ procesy operacyjne związane z obsługą odbiorców i obiektów (...)
czytaj dalej
Brother
Klient:
Brother
Baseline dostarczył rozwiązanie masowego skanowania z wykorzystaniem urządzeń Brother (...)
czytaj dalej
Grupa Mondi
Klient:
Grupa Mondi
Skróciliśmy czas obsługi reklamacji i dostęp do elektronicznych kopii dokumentów (...)
czytaj dalej
Charlie Food & Friends
Klient:
Charlie Food & Friends
Połączyliśmy sieć naszych restauracji w jeden centralny ekosystem obiegu dokumentów (...)
czytaj dalej
Hotel Bania **** Thermal & Ski
Klient:
Hotel Bania **** Thermal & Ski
Baseline™ pomógł skrócić do minimum czas ofertowania naszych klientów (...)
czytaj dalej
Zrewolucjonizuj zarządzanie firmą z Baseline™
Zobacz demo