WYZWANIE
SATIS GPS Sp. z o.o. jest jedną z wiodących firm oferujących usługi na rynku systemów monitoringu pojazdów i zarządzania flotą. Spółka poszukiwała narzędzia dla zespołu handlowego, które będzie w stanie dostosować do obsługi specyfiki branży oraz procesu sprzedażowego jaki aktualnie obowiązywał w organizacji. Baseline™ jako nieliczny z analizowanych systemów CRM oferował taki poziom elastyczności oraz dalszego rozwoju w kierunku integracji z oprogramowaniem, które aktualnie funkcjonuje w spółce. Dodatkowe moduły takie jak Workflow umożliwią w przyszłości zautomatyzowanie pracy Działu Serwisu.
WDROŻONE ROZWIĄZANIE
Zgodnie z wnioskami analizy przedwdrożeniowej całe wdrożenie zostało podzielone na 3 etapy. Pierwszy etap zakładał dokładne odwzorowanie w CRM Baseline™ obowiązującego procesu sprzedażowego oraz udostępnienie odpowiednich narzędzi dla Działu Handlowego i Działu Marketingu Wymagało to rozbudowania funkcjonalności systemu o nowe obszary oraz usprawnienia.
W kolejnych etapach jest planowana integracja z wewnętrznymi systemami SATIS GPS w zakresie wymiany informacji sprzedażowych oraz automatyzacja Działu Serwisu.
Etap I (zrealizowany)
wdrożenie CRM
wdrożenie narzędzi sprzedażowych i marketingowych
Etap II (planowany)
integracja z systemem dedykowanym SATIS
Etap III (planowany)
wdrożenie narzędzi do obsługi Działu Serwisu
EFEKT
Zautomatyzowanie procesu sprzedażowego w oparciu o sprawdzony, autorski model zarządzania. Skrócenie czasu raportowania statusów oraz podejmowania decyzji przez management spółki. Natychmiastowy dostęp do informacji o potencjalnych klientach.