WYZWANIE
Fabryka Magika jest krakowskim producentem gadżetów i materiałów reklamowych. Swoją markę buduje od kilkunastu lat obsługując największych klientów na rynku.
Dotychczasowa obsługa sprzedażowa realizowana była przy użyciu jednego z popularnych systemów CRM dostępnych w chmurze. Stale poszerzająca się oferta zmusiła spółkę do poszukiwania bardziej zaawansowanego narzędzia usprawniającego proces ofertowania, obsługi zamówień jak również realizacji procesu sprzedażowego.
WDROŻONE ROZWIĄZANIE
Baseline odwzorował obecnie funkcjonujący proces sprzedażowy skupiając największą uwagę na samym procesie ofertowania oraz przygotowywania zamówień. Przed wdrożeniem zaimportowano istniejącą bazę klientów oraz produktów, przyporządkowano klientów i procesy do odpowiednich osób w zespole. Dostosowano wydruki ofert do jednolitego szablonu generowanego w postaci pliku pdf.
W celu automatyzacji ofertowania przygotowano mechanizm klonowania ofert oraz wysyłki pocztą e-mail bezpośrednio z systemu Baseline™.
Przygotowano dedykowane zestawienia oraz dashboardy pozwalające na kontrolę poprzez mierzenie efektów pracy handlowców (realizacji targetów) jak i naliczanie premii sprzedażowych.
W przyszłości spółka planuje zintegrować z Baseline™ proces fakturowania klientów oraz wdrożyć elektroniczny obieg dokumentów i faktur.
Etap I (zrealizowany)
wdrożenie CRM
wdrożenie ofert i zamówień
Etap II (planowany)
wdrożenie procesu fakturowania
integracja z Insert Subiekt GT
EFEKT
Automatyzacja i znaczne skrócenie procesu ofertowania oraz realizacji zamówień. Bezpośrednie raportowanie, mierzenie i kontrola wyników pracy handlowców. Natychmiastowy dostęp do historii ofertowania klientów.