WYZWANIE
Datera jest dostawcą systemów i usług telekomunikacyjnych dla firm. Jej centrale telefoniczne i telefonia VoIP, dzięki modularnej i łatwej do skalowania budowie, przeznaczone są zarówno dla małych i średnich przedsiębiorstw, jak również klientów korporacyjnych. Właścicielem Datera jest Aiton Caldwell SA, spółka obecna na rynku już 16 lat – notowana na New Connect i wykorzystująca własne rozwiązania technologiczne z obszaru ICT.
Spółka postanowiła usprawnić proces zarządzania korespondencją, umowami, fakturami oraz procesem pozyskania i obsługi Klienta.
WDROŻONE ROZWIĄZANIE
Wdrożono Baseline™ w zakresie Elektronicznego Obiegu Dokumentu, CRM, modułu Projekty. Przeprowadzono integrację z systemem księgowym Comarch ERP Optima, centralą telefoniczną Datera Call-eX oraz platformą SALESmanago.
INTEGRACJA Z SYSTEMAMI
Integracja z Comarch ERP Optima, SALESmanago, Call-eX
EFEKT
Automatyzacja i ujednolicenie procesu obiegu dokumentów. Skoordynowanie prac zespołu handlowego. Natychmiastowy dostęp do aktualnych danych dotyczących szans (leadów) sprzedażowych i historii obsługi Klientów.
„Istotnym elementem wdrożenia było wsparcie procesu sprzedażowego i koordynacja pracy zespołu handlowego w firmie poprzez integrację CRM Baseline z wykorzystywaną przez nas własną wirtualną centralą VoIP – Datera Call-eX Cloud. Integracja poprawiła ergonomię pracy handlowców. Ponadto CRM Baseline pozwolił na poprawę kontroli nad procesem oceny szans (leadów) sprzedażowych, co przyczyniło się do zwiększenia skuteczności 'przekuwania’ ich w Klientów.” – powiedział Paweł Cacko – Dyrektor Sprzedaży.