System CRM dopasowany do Twojej organizacji


CRM Baseline™ to nowoczesny system do zarządzania relacjami z Twoim klientem.
Poznaj korzyści zaawansowanego oprogramowania CRM do kontroli procesów i wyników sprzedażowych.
System CRM to narzędzie zarówno dla handlowca jak i managera. Pomaga skracać czas obsługi działu handlowego poprzez automatyzację codziennych czynności.

scroll

Co to jest CRM?

CRM (Customer Relationship Management) jest strategią polegającą na skutecznym zarządzaniu relacjami z klientem.

Czym jest system CRM Baseline™?

To zintegrowane oprogramowanie CRM dostosowane do indywidualnych potrzeb Twojego biznesu. Oferujemy CRM w chmurze jak i w modelu on-premise. Wdrażamy Baseline™ tam gdzie inni nie potrafią lub nie mogą. Projektujemy procesy sprzedażowe wspólnie z naszymi klientami. Wierzymy, iż wdrożenie systemu CRM to dopiero początek współpracy.

crm online program
  • Centralna baza kontrahentów

    W ramach wdrożenia scalamy wszystkie Twoje kontakty w jedną bazę. Nowe podmioty dodajesz prosto z bazy GUS online czytaj więcej

  • Proces sprzedażowy

    Wspólnie definiujemy jak będzie wyglądał proces sprzedażowy w Twojej organizacji i w jaki sposób narzędzie będzie go wspierać czytaj więcej

  • Kalendarz i poczta e-mail

    Twój kalendarz oraz poczta e-mail znajdą się w CRM, który automatycznie kojarzy i linkuje wiadomości e-mail z istniejącym tematem sprzedażowym czytaj więcej

  • Oferty i umowy sprzedażowe

    Dostosujemy generator ofert do Twoich szablonów, aby skrócić czas ofertowania. Umowy sprzedaży będziesz mógł wersjonować za pomocą dodatku do MS Office czytaj więcej

  • Integracja z centralą telefoniczną

    Zautomatyzujemy proces obsługi klienta dla ruchu przychodzącego i wychodzącego. Naszym dostawcą usługi voip jest Call-eX czytaj więcej

  • Mobilność i geolokalizacja

    Aplikacja mobilna na Android/iOS to błyskawiczny dostęp do informacji i łatwość tworzenia kontaktów, statusów, notatek... czytaj więcej

  • Cele sprzedażowe
    i dashboardy

    Ustalimy jak CRM będzie raportował aktywności oraz wyniki Twojego działu sprzedaży. Posiadamy bibliotekę gotowych raportów i zestawień czytaj więcej

Zarządzanie relacjami z klientami

  • zarządzasz bazą wszystkich kontaktów handlowych w jednym miejscu,
  • importujesz nowe leady i kontakty z pliku .csv,
  • integrujesz z CRM swój formularz kontaktowy na stronie www,
  • pobierasz dane rejestrowe podmiotów z centralnej bazy GUS,
  • kategoryzujesz klientów, aby ich efektywniej wyszukiwać,
  • nadajesz uprawnienia użytkownikom wg własnych reguł,
  • przechowujesz zgody dotyczące przetwarzania danych i marketingu.

oprogramowanie crm

  • definiujesz własny proces sprzedażowy aby skuteczniej kontrolować pipeline,
  • widzisz zawsze aktualne statusy szans sprzedażowych,
  • w łatwy sposób dodajesz notatki, załączniki, komentarze,
  • rejestrujesz rozmowy telefoniczne z poziomu aplikacji mobilnej,
  • logujesz czas pracy aby lepiej wiedzieć ile Cię kosztuje obsługa klienta,
  • rozliczasz targety i premie sprzedażowe swojego zespołu,
  • otrzymujesz z wyprzedzeniem przypomnienia o terminach i spotkaniach.

systemy crm

  • zarządzasz kalendarzem, tworzysz rezerwacje i udostepniasz go współpracownikom,
  • nie musisz ręczni podpinać poczty do klienta - system zrobi to za Ciebie,
  • synchronizujesz pocztę e-mail z CRM wykorzystując protokół IMAP,
  • korzystasz z dedykowanych pluginów do MS Outlook, Gmail, Thunderbird,
  • tworzysz własne szablony odpowiedzi oraz własną stopkę e-mail,
  • wysyłasz korespondencję seryjną/newsletter, aby mieć stały kontakt z klientem.

oprogramowanie dla kancelarii prawnych

  • tworzysz oferty i umowy za pomocą wbudowanego generatora własnych szablonów,
  • kontrolujesz oferty korzystając z obiegu akceptacji (workflow),
  • wersjonujesz oferty i umowy przy pomocy dodatku MS Office,
  • zarządzasz elektronicznym repozytorium umów sprzedażowych,
  • analizujesz skuteczność ofertowania bazując na raportowaniu online.

geolokalizacja w programie crm

  • śledzisz trasę handlowca na mapie Google,
  • łatwo wyszukujesz klientów w promieniu lokalizacji na mapie,
  • wyznaczasz optymalną trasę dojazdu do klienta,
  • korzystasz z integracji aplikacji CRM z nawigacją Google,
  • automatycznie rejestrujesz połączenia wych. i przych. wraz z notatką głosową,
  • posiadasz podgląd do aktualnych statusów, obsługiwanych klientów i zadań.

centrala telefoniczna w crm

  • nawiązujesz i automatycznie odbierasz w CRM rozmowy przychodzące,
  • nie musisz odszukiwać karty kontrahenta - system zrobi to za Ciebie,
  • tworzysz w CRM szybkie adnotacje po zakończeniu połączenia,
  • odsłuchujesz nagrane rozmowy telefoniczne,
  • korzystasz ze sprawdzonych dostawców usług voip,
  • analizujesz statystyki i czasy trwania połączeń telefonicznych.

raporty mobilny system crm

  • posiadasz dostęp do biblioteki gotowych raportów i dashboardów,
  • definiujesz plany sprzedażowe i rozliczasz premie całego zespołu,
  • korzystasz z kreatora tworzenia własnych raportów i wykresów,
  • otrzymujesz automatyczne przypomnienia o terminach i spotkaniach,
  • analizujesz aktywność zespołu sprzedażowego bazując na zagregowanych wykresach,
  • posiadasz możliwość eksportu danych do Excel, Pdf, Jpeg.

Bezpieczny program CRM dla średnich i dużych firm

Jesteśmy pierwszą firmą w Polsce, która otrzymała certyfikat „Data Protected”. Nasze rozwiązania spełniają rygorystyczne wymogi bezpieczeństwa w zakresie ochrony danych.

Spełniamy wymogi RODO i automatyzujemy procesy związane z przetwarzaniem danych osobowych.

Data protected logo
Data protected logo
Data protected logo

Co wyróżnia nasz system CRM na tle innych produktów?

Większość dostępnych w chmurze systemów klasy CRM posiada jedną kluczową wadę - ich konstrukcja nie umożliwia dostosowania funkcjonalności do Twoich potrzeb.

System CRM w dzisiejszych czasach to już nie jest tylko program do zarządzania leadami. To bardzo rozbudowana, wielofunkcyjna platforma, która automatyzuje typowe procesy sprzedażowe, ale również wspiera działy handlowe w obszarach finansowych i administracyjnych. Owa platforma musi umieć komunikować się z innymi systemami przedsiębiorcy, jego serwerem pocztowym i kalendarzami użytkowników. Wreszcie użytkownicy muszą mieć możliwość uwierzytelnienia loginem domenowym Active Directory. Taka funkcjonalność jest po prostu nieosiągalna i niemożliwa dla klasycznych systemów CRM dostępnych w chmurze i działających w modelu pay-as-you-go.

Nic więc dziwnego, iż wielu klientów, wraz z rozwojem organizacji i stale zwiększającymi się potrzebami rynku, rezygnuje w krótkim czasie z tego typu rozwiązań. Poszukują w zamian narzędzia, które będzie na tyle elastyczne, aby do podobnych sytuacji już nigdy nie dochodziło. Oczywiście zawsze można wdrożyć osobny system CRM do obsługi leadów i lejków sprzedażowych, osobny do fakturowania i jeszcze inny do generowania i wysyłania ofert. Takie podejście w rezultacie doprowadzi do powstania zamieszania w organizacji i zniechęcenia użytkowników do używania jakichkolwiek narzędzi informatycznych.

Najrozsądniejszym i najbardziej przyszłościowym rozwiązaniem w takiej sytuacji jest wykorzystanie do tego celu dojrzałego i konfigurowalnego narzędzia. Narzędzia, które może w dalszym ciągu być zainstalowane w chmurze lub na serwerze własnym, aczkolwiek jego model wdrożenia obejmuje pełną analizę Twoich potrzeb, proces implementacji zmian, szkolenia użytkowników końcowych i finalnego odbioru systemu.

Nie należy zapominać o usłudze wsparcia dla użytkowników systemu CRM w kontekście bieżących jak i przyszłych potrzeb biznesowych. Usługa ta gwarantuje stały rozwój narzędzia i doskonalenie jego możliwości w zakresie automatyzacji powtarzalnych czynności dnia codziennego.

Referencje

trans.eu logo

Wybraliśmy rozwiązanie Baseline™ spośród wielu analizowanych systemów CRM. Współpraca w kwestiach technicznych oraz procesowych związanych z wdrożeniem systemu przebiegała doskonale.

Krzysztof Lubieniecki
Główny Architekt Systemu, Wrocław
TRANS.EU Group S.A.

satisGPS logo

CRM od Baseline uporządkował podstawowe procesy sprzedażowe w naszej firmie. Na co dzień pomaga handlowcom w szybszej i bardziej efektywnej realizacji zadań.

Monika Szymaniak
Marketing Manager, Warszawa
SATIS GPS Sp. z o.o.

PromoHolding logo

Baseline™ to narzędzie spełniające nasze oczekiwania, pozwalające na sprawne i dynamiczne rozwijanie się poszczególnych spółek w ramach holdingu.

Ryszard Chmura
Prezes Zarządu, Kraków
PromoHolding Sp. z o.o.

Frapol logo

Dzięki Baseline™ tworzenie ofert zostało zautomatyzowane i znacznie przyspieszone, a dział handlowy zyskał profesjonalne i innowacyjne narzędzie pracy.

Jarosław Wojtal
Dyrektor Handlowy, Kraków
Frapol Sp. z o.o.

Fabryka Magika logo

Baseline™ zautomatyzował proces ofertowania klientów i obsługi zamówień produkcyjnych. Nasze produkty szybciej trafiają do użytkowników końcowych.

Michał Czeluśniak
Dyrektor Zarządzający, Kraków
Fabryka Magika Sp. z o.o.

Wypełnij formularz,

aby otrzymać ofertę lub umówić się na prezentację

Baseline Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Łagiewnicka 33a
30-417 Kraków
E-mail: kontakt@baseline.pl
Phone: +48 (12) 312 06 51
Mobile: +48 663 366 002

Wiadomość została wysłana - dziękujemy.
imię
telefon
e-mail
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w prawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Baseline Sp. z o.o. Sp. k. podanych w formularzu, w celu uzyskania informacji o ofercie firmy Baseline Sp. z o.o. Sp. k. dotyczącej prezentacji produktu oraz kosztów wdrożenia i utrzymania systemu Baseline™.

Kontakt

Kontakt Baseline

Poznaj naszą ofertę CRM

Dowiedz się jak skutecznie wdrożyć i zintegrować system CRM z sercem swojej organizacji.

Umów się na prezentację >