50th anniversary of the Gdańsk Airport
18.04.2024On April 5, a gala was held at AmberExpo to celebrate the 50th anniversary of the Gdańsk Airport, where we had the pleasure of hosting as a software supplier. (more…)
We deliver the most innovative software-based solutions supporting every part of your business.
On April 5, a gala was held at AmberExpo to celebrate the 50th anniversary of the Gdańsk Airport, where we had the pleasure of hosting as a software supplier. (more…)
On January 20, Baseline once again had the pleasure of participating in an online conference organized by BPC Group Poland. This time the topic of the event was: Paperless future: Optimization of document flow and digitization of data. (more…)
We are very pleased to announce that for the eighth time, on November 2, 2023, we obtained the Protected Data certificate issued by the certification body TÜV NORD Polska Sp. z o. o. (more…)
On October 19, 2023, we have the pleasure of taking part in a conference organized by BPC GROUP POLAND titled:Digitization of documents. Effective management of information flow (more…)
The Baseline™ system has been fully integrated with KSeF, which in practice enables sending and receiving e-invoices from the platform of the Ministry of Finance, in accordance with the new regulations. KSeF will become mandatory starting from July 2024. (more…)
Amendment to the Labor Code in 2023. introduced new regulations regarding, among others, remote work and holidays. Changes have been implemented in the latest version of the Baseline™ software, thanks to which our clients will easily adapt to the new regulations. (more…)
Implementation of Electronic Document Circulation in Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego Chemobudowa – Kraków S.A. (more…)
The round anniversary of the foundation of the Baseline company is an opportunity to reminisce, assess the achievements to date and inspire to make further development plans.
Our 10th birthday is undoubtedly a unique event that means a lot to us. (more…)
In the Public Information Bulletin on the website of the Government Legislation Centre, on December 1, a draft amending the act on tax on goods and services, the so-called KSeF project introducing a mandatory model of e-invoicing. (more…)
Baseline™ to rozbudowana platforma, w skład której wchodzą takie moduły jak Elektroniczny Obieg Dokumentów, E-archiwum, CRM, Ekstranet, Budżetowanie oraz wiele innych rozwiązań mających zastosowanie w poszczególnych obszarach zarządzania przedsiębiorstwem.
Elektroniczny Obieg Dokumentów został opracowany przez zespół inżynierów z Polski oraz Japonii. Inteligentne połączenie niezawodnych urządzeń z intuicyjnym oprogramowaniem zaowocowało stworzeniem środowiska obiegu dokumentów idealnego zarówno dla firm produkcyjnych jak i usługowych. Wbudowany, graficzny edytor workflow umożliwia definiowanie własnych ścieżek przebiegów oraz warunków przejść. Obieg dokumentów posiada wbudowany mechanizm OCR, który w dużym stopniu przyspiesza rejestrację i weryfikację faktur kosztowych. Współpraca z modułem Budżetowanie pozwala na wprowadzenie skutecznej kontroli wydatków w przedsiębiorstwie. System Elektronicznego Obiegu Dokumentów Baseline™ wspiera integrację z KSeF i jest bezpośrednio połączony z modułem CRM, co ma znaczenie w przypadku przepływu informacji o umowach, dokumentach finansowych klientów jak i dostawców. System CRM Baseline™ został stworzony z myślą o wymagających klientach posiadających niestandardowe wymagania jak i procesy sprzedażowe. Moduł CRM charakteryzuje się dużą elastycznością w zakresie parametryzacji bazy sprzedażowej, konfigurowania procesu sprzedażowego oraz raportowania. Wsparcie dla urządzeń mobilnych sprawują dedykowane aplikacje mobilne na platformę Android oraz iOS. Rodzina produktów Baseline™ powiększyła się niedawno o kolejną mocną pozycję dedykowaną dla biznesu. Ekstranet to nowoczesna platforma komunikacji z klientami i dostawcami, dzięki której w łatwy sposób udostępnisz informacje o fakturach, zamówieniach oraz wprowadzisz możliwość zgłaszania reklamacji jak również wysyłania powiadomień. Ekstranet to profesjonalne i elastyczne narzędzie umożliwiające komunikację z systemami, które funkcjonują w przedsiębiorstwie. Lista pozostałych modułów wraz z opisem ich funkcjonalności dostępna jest tutaj. |