phone-icon

New dimension in management

We deliver the most innovative software-based solutions supporting every part of your business.

CRM System

Baseline™ – customer relationship management system

CRM System

Document & Workflow Management

Baseline™ – advanced workflow management system

Document & Workflow Management

E-archive / DMS

BaseDocs™ – web based storage of electronic documents

E-archive / DMS

Extranet

B2B / B2C external
communication platform

Extranet

What's new
System Baseline Baseline™ to rozbudowana platforma, w skład której wchodzą takie moduły jak Elektroniczny Obieg Dokumentów, E-archiwum, CRM, Ekstranet, Budżetowanie oraz wiele innych rozwiązań mających zastosowanie w poszczególnych obszarach zarządzania przedsiębiorstwem.

Elektroniczny Obieg Dokumentów został opracowany przez zespół inżynierów z Polski oraz Japonii. Inteligentne połączenie niezawodnych urządzeń z intuicyjnym oprogramowaniem zaowocowało stworzeniem środowiska obiegu dokumentów idealnego zarówno dla firm produkcyjnych jak i usługowych. Wbudowany, graficzny edytor workflow umożliwia definiowanie własnych ścieżek przebiegów oraz warunków przejść. Obieg dokumentów posiada wbudowany mechanizm OCR, który w dużym stopniu przyspiesza rejestrację i weryfikację faktur kosztowych. Współpraca z modułem Budżetowanie pozwala na wprowadzenie skutecznej kontroli wydatków w przedsiębiorstwie.

System Elektronicznego Obiegu Dokumentów Baseline™ wspiera integrację z KSeF i jest bezpośrednio połączony z modułem CRM, co ma znaczenie w przypadku przepływu informacji o umowach, dokumentach finansowych klientów jak i dostawców. System CRM Baseline™ został stworzony z myślą o wymagających klientach posiadających niestandardowe wymagania jak i procesy sprzedażowe. Moduł CRM charakteryzuje się dużą elastycznością w zakresie parametryzacji bazy sprzedażowej, konfigurowania procesu sprzedażowego oraz raportowania. Wsparcie dla urządzeń mobilnych sprawują dedykowane aplikacje mobilne na platformę Android oraz iOS.

Rodzina produktów Baseline™ powiększyła się niedawno o kolejną mocną pozycję dedykowaną dla biznesu. Ekstranet to nowoczesna platforma komunikacji z klientami i dostawcami, dzięki której w łatwy sposób udostępnisz informacje o fakturach, zamówieniach oraz wprowadzisz możliwość zgłaszania reklamacji jak również wysyłania powiadomień. Ekstranet to profesjonalne i elastyczne narzędzie umożliwiające komunikację z systemami, które funkcjonują w przedsiębiorstwie.

Lista pozostałych modułów wraz z opisem ich funkcjonalności dostępna jest tutaj.