Bądź gotowy na zmiany w KP, które weszły w życie w styczniu 2019 roku.
Przejdź na elektroniczną formę zarządzania aktami osobowymi Twojego personelu.
To innowacyjne narzędzie pozwalające na przechowywanie dokumentacji pracowniczej w formie elektronicznej.
Zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem dotyczącym dokumentacji pracowniczej, przechowywanie teczek kadrowych w wersji elektronicznej musi odbywać się w ściśle określony sposób. Istotnym jest więc zakres, sposób i warunki prowadzenia elektronicznego archiwum, jak również sam sposób wydawania dokumentacji pracownikom.
e-Teczka posiada predefiniowany podział na części A,B,C,D. Można niezależnie tworzyć własne podkategorie. czytaj więcej
Dokumenty w e-Teczkach są, zgodnie z wymogami, autonumerowane i przechowywane w porządku chronologicznym. czytaj więcej
Możesz wyszukiwać e-Teczki za pomocą dowolnych kryteriów. Wbudowana przeglądarka umożliwia automatyczny podgląd obrazu dokumentu. czytaj więcej
Możesz hurtowo podpisywać dokumenty własnym podpisem kwalifikowanym. czytaj więcej
Znakowanie kodami QR każdego dokumentu oraz masowe skanowanie znacząco przyspiesza archiwizację danych kadrowych. czytaj więcej
Specjalny widok umożliwia grupowe opisywanie dokumentów wieloma kategoriami metadanych - również własnymi. czytaj więcej
Po uzupełnieniu pliku szablonu możesz hurtowo zaimportować do systemu wszystkich swoich pracowników. czytaj więcej
Zgodnie z §3. Rozporządzenia, akta osobowe pracownika składają się z 4 części, a każda z nich może zostać dodatkowo podzielona na mniejsze obszary A1, B1, C1 itd.
Od Ciebie zależy ile części bedzie posiadała e-Teczka pracownika.
Zgodnie z §4. Rozporządzenia, oświadczenia lub dokumenty znajdujące się w poszczególnych częściach akt osobowych pracownika, przechowuje się w porządku chronologicznym oraz numeruje, a każda z części akt osobowych zawiera wykaz znajdujących się w niej oświadczeń lub dokumentów.
Możesz wyszukiwać e-Teczki lub nawet poszczególne dokumenty za pomocą dowolnych kryteriów opisujących. Wbudowana przeglądarka skanów umożliwia wygodny sposób podglądu elektronicznego obrazu dokumentu bez konieczności zapisywania pliku na dysku.
Istnieje możliwość tworzenia własnych raportów i zestawień dotyczących dokumentów.
Szczególne wymagania co do sposobu przechowywania dokumentacji pracowniczej precyzuje §11 pkt.1 Rozporządzenia.
W przypadku, gdy dokumentacja pracownicza jest odwzorowywana z postaci papierowej, należy ją opatrzeć kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub kwalifikowaną pieczęcią elektroniczną pracodawcy.
System Baseline™ jest zintegrowany z drukarką kodów znakujących Brother oraz dowolnym skanerem sieciowym. Znakowanie kodami QR każdego dokumentu oraz masowe skanowanie znacząco przyspiesza archiwizację danych pracowniczych i znacząco ułatwia kontrolę nad całym procesem rejestracji.
Każdy dokument elektroniczny jest opisywany zestawem metadanych, o którym mowa m.in. w rozdziale 4 Rozporządzenia. Niezależnie od tego, Baseline™ oferuje możliwość tworzenia własnych kategorii, znaczników oraz pól opisujących dokumenty.
Jest to bardzo przydatna cecha umożliwiająca bardziej precyzyjne grupowanie i wyszukiwanie danych w całym zbiorze dokumentów.
Udostepniamy specjalny szablon w formacie Excel służący do zaimportowania danych o istniejących pracownikach. Po uzupełnieniu pliku szablonu możesz samodzielnie zaimportować do systemu wszystkich pracowników bez konieczności manualnego wprowadzania danych.
Jeżeli posiadasz zeskanowane pliki pdf, możesz je bez problemu opatrzeć podpisem kawalifikowanym i wgrać do systemu Baseline™.
Jesteśmy pierwszą firmą w Polsce, która otrzymała certyfikat „Data Protected”. Nasze rozwiązania spełniają rygorystyczne wymogi bezpieczeństwa w zakresie ochrony danych.
Spełniamy wymogi RODO i automatyzujemy procesy związane z przetwarzaniem danych osobowych.
Światowy dostawca i producent sprzętu
biurowego i elektronicznego z ponad 100-letnią tradycją.
Operator największej giełdy transportowej
przetwarzającej ponad 120 mln ofert ładunków rocznie.
Holding dynamicznych spółek
specjalizujących się w różnych obszarach komunikacji marketingowej.
Wiodący dostawca usług kurierskich,
europejski lider jakości w logistyce paczek.
Jeden z największych producentów
i dostawców systemów klimatyzacyjnych oraz wentylacyjnych w Polsce.
Ogólnopolska sieć restauracji
oferująca naturalne i zdrowe posiłki w formie bufetu Pick&Mix.
Lider usług finansowych
w zakresie zarządzania majątkiem funduszy inwestycyjnych zamkniętych FIZ.
Lider branży optycznej
posiadający sieć ponad 160 salonów na terenie Polski.
Operator systemu kart MultiSport,
lider usług świadczonych na rynku fitness w Polsce i za granicą.
aby otrzymać ofertę lub umówić się na prezentację
Baseline Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Łagiewnicka 33a
30-417 Kraków
tel #1: +48 12 311 86 45
tel #2: +48 663 366 002
Dowiedz się jak szybko i skutecznie wdrożyć e-Teczkę Baseline™ w swojej organizacji.