Gala 50-lecia Portu Lotniczego w Gdańsku
18.04.20245 kwietnia w AmberExpo odbyła się uroczysta gala z okazji 50-lecia Portu Lotniczego w Gdańsku, na którym mieliśmy przyjemność gościć jako dostawca oprogramowania. (więcej…)
Jesteśmy producentem nowatorskich rozwiązań dla biznesu wspierających kluczowe obszary zarządzania przedsiębiorstwem.
5 kwietnia w AmberExpo odbyła się uroczysta gala z okazji 50-lecia Portu Lotniczego w Gdańsku, na którym mieliśmy przyjemność gościć jako dostawca oprogramowania. (więcej…)
20 stycznia Baseline po raz kolejny miał przyjemność brać udział w konferencji online organizowanej przez BPC Group Poland. Tym razem tematem wydarzenia było: Przyszłość bez papieru: Optymalizacja obiegu dokumentów i digitalizacja danych. (więcej…)
Jest nam niezmiernie miło poinformować, iż po raz ósmy w dniu 02.11.2023 roku uzyskaliśmy certyfikat Dane Chronione wydawany przez jednostkę certyfikującą TÜV NORD Polska Sp. z o.o. (więcej…)
Już 19 października 2023 roku mamy przyjemność wziąć udział w konferencji organizowanej przez BPC GROUP POLAND pod tytułem: Digitalizacja dokumentów. Skuteczne zarządzanie przepływem informacji. (więcej…)
System Baseline™ został w pełni zintegrowany z KSeF co w praktyce umożliwia wysyłanie i odbieranie e-faktur z platformy Ministerstwa Finansów, zgodnie z nowymi przepisami. KSeF stanie się obowiązkowy począwszy od lipca 2024 roku. (więcej…)
Nowelizacja Kodeksu Pracy w 2023r. wprowadziła nowe przepisy dotyczące między innymi pracy zdalnej oraz urlopów. W najnowszej wersji oprogramowania Baseline™ zostały wdrożone zmiany, dzięki którym nasi klienci bezproblemowo zaadaptują się do nowych regulacji. (więcej…)
Wdrożenie Elektronicznego Obiegu Dokumentów Baseline™ w Przedsiębiorstwie Budownictwa Przemysłowego Chemobudowa – Kraków S.A. (więcej…)
Okrągła rocznica założenia firmy Baseline to okazja do wspomnień, dokonania oceny dotychczasowych osiągnieć oraz inspiracja do podejmowania dalszych planów rozwojowych.
Nasze 10 urodziny to bez wątpienia wyjątkowe wydarzenie, które wiele dla nas znaczy. (więcej…)
W Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Rządowego Centrum Legislacji, 1 grudnia został udostępniony projekt o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług tzw. Projekt KSeF wprowadzający model obligatoryjny e-fakturowania. (więcej…)
Baseline™ to rozbudowana platforma, w skład której wchodzą takie moduły jak Elektroniczny Obieg Dokumentów, E-archiwum, CRM, Ekstranet, Budżetowanie oraz wiele innych rozwiązań mających zastosowanie w poszczególnych obszarach zarządzania przedsiębiorstwem.
Elektroniczny Obieg Dokumentów został opracowany przez zespół inżynierów z Polski oraz Japonii. Inteligentne połączenie niezawodnych urządzeń z intuicyjnym oprogramowaniem zaowocowało stworzeniem środowiska obiegu dokumentów idealnego zarówno dla firm produkcyjnych jak i usługowych. Wbudowany, graficzny edytor workflow umożliwia definiowanie własnych ścieżek przebiegów oraz warunków przejść. Obieg dokumentów posiada wbudowany mechanizm OCR, który w dużym stopniu przyspiesza rejestrację i weryfikację faktur kosztowych. Współpraca z modułem Budżetowanie pozwala na wprowadzenie skutecznej kontroli wydatków w przedsiębiorstwie. System Elektronicznego Obiegu Dokumentów Baseline™ wspiera integrację z KSeF i jest bezpośrednio połączony z modułem CRM, co ma znaczenie w przypadku przepływu informacji o umowach, dokumentach finansowych klientów jak i dostawców. System CRM Baseline™ został stworzony z myślą o wymagających klientach posiadających niestandardowe wymagania jak i procesy sprzedażowe. Moduł CRM charakteryzuje się dużą elastycznością w zakresie parametryzacji bazy sprzedażowej, konfigurowania procesu sprzedażowego oraz raportowania. Wsparcie dla urządzeń mobilnych sprawują dedykowane aplikacje mobilne na platformę Android oraz iOS. Rodzina produktów Baseline™ powiększyła się niedawno o kolejną mocną pozycję dedykowaną dla biznesu. Ekstranet to nowoczesna platforma komunikacji z klientami i dostawcami, dzięki której w łatwy sposób udostępnisz informacje o fakturach, zamówieniach oraz wprowadzisz możliwość zgłaszania reklamacji jak również wysyłania powiadomień. Ekstranet to profesjonalne i elastyczne narzędzie umożliwiające komunikację z systemami, które funkcjonują w przedsiębiorstwie. Lista pozostałych modułów wraz z opisem ich funkcjonalności dostępna jest tutaj. |